Hop til indhold

Thai i Flensburg

Featured Replies

Skrevet

Da et svar på et spørgsmål har udviklet sig til en længere tråd om Thai-kvinder, synes jeg at jeg vil starte en ny tråd, så interesserede kan finde oplysningerne og følge med. Derfor har jeg kopieret indlæggene og bringer dem her til læsning og yderligere beretninger:

Lige et par bemærkninger ang thai-stederne i Flensburg. 

Først og fremmest: Pas på med LAVENDA. I følge beretningerne kan man dyrke sex med hende uden kondom, hvis man vil det! Ellers betegnes hun som en AZF (abzockfotze) - på engelsk en "rip-off-bitch" - altså en der vil have pengene, lover en masse, men ikke leverer varen!!!

Thai Ganda er en utrolig lille thai - mindre fås de vel ikke :-) men hendes krop er flot for en 40-årig eller mere. Og kussen snæver. God sex.

Schiffsbrücke er som skrevet temmelig forfaldent, når man kommer og går op ad trappen, men de fleste værelser er ok og har hvad der skal til :-) Og hvis thai-kvinden leverer en god service, så er det vel ok...

Har været hos ME. Ung og god service. 

Thai-massage: pas på med Phas Thai Massage i Appenrader Strasse. Før kunne man få en times massage for 50 EU - kun massage. Nu ingen massage uden happy end - og så tager de glat 150 EU - og du får som regel lov til at pille ved den nøgne massøse, men ingen kys, ingen sex, kun et hand-job!

Rigtig god massage (og kun massage) fås hos Taratip Massage for enden af havnen. Har været der mange gange. Hun er sød og veldrejet, men desværre kun massage - den er til gengæld god og yderst professionel.

Hvis nogen vil vide mere om sex uden kondom, så spørg. Ikke at jeg dyrker det, men læser flere fora hvor det beretttes!

Redigeret af wilson

Skrevet
  • Author

Tråden skulle jo have været ind som en ny tråd under ANMELDELSER - ikke her under EFTERLYSNINGER. Kan nogen hjælpe og flytte over? Please?

Skrevet

Hej,  tak for anmeldelsen :)  

Jeg kunne godt tænke mig høre lidt til de steder for de tilbyde uden kondom.  Har du eventuelt nogen links eller kender du priserne? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.