Hop til indhold

Recommended Posts

https://daisyclub.dk/april

Er netop kommet hjem efter en spøjs oplevelse med April.

Blev vist ind og bestilte 30 min som altid. April kom, og tør ikke sige, at det er hende på billederne for ikke at få ørerne i maskinen, men ligner hende 99,9%

Tog et bad,og da jeg kom tilbage,fik jeg en cola og hun smed tøjet, og jeg syntes at brysterne virkede lidt større end på billederne.

Blev lagt ned, og hun startede på et meget fornuftigt blowjob med øjenkontakt, men så skete det sjove. Hun lagde sig i en 69 troede jeg, men fødderne begyndte at kravle op af væggen, indtil hun lå hele udstrakt  i en vinkel på ca. 45 grader, stadig medens hun guffede løs. Så gik fødderne ned af væggen, og hun vendte rundt og lagde sig imellem mine ben, men kun et øjeblik, så tog hun turen igen op af væggen. På intet tidspunkt stoppede gufferiet

Nå så ville jeg slikke hende, hun havde forholdsvis store læber og hun gav små lyde.

Så gummi masser af smørelse og sex i alle positioner.

Så skulle der afsluttes, og bad hende om en 69, hun sutter løs, og så blev krudtet fyret af i munden på hende. Hun fortsatte, så måtte stoppe hende, og hun hentede papir til mig. Ved ikke om hun slugte eller spytter det i papir. Tror det første.

Alt i alt en sød stille pige som har dejlige bløde bryster, tror de er ægte, kysser med tunge, må røres alle steder minus i toeren.

En gentagelse, nej, vil prøve de andre piger der

 

 

 

 

 

                                                                                                             

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...