Hop til indhold
Mr Nord

Smuk thaipige Aalborg

Recommended Posts

Ja så fik jeg også besøgt denne klinik, i håbet om at gårsdagens oplevelse kunne opvejes

https://annoncelight.dk/showad/199238

Jeg blev dog meget skuffet! 

Jeg gik ind i den ellers meget nydelige klinik med et billede for mit indre øje af at nu skulle jeg masseres godt igennem for til slut at få poleret 1-tallet af en forholdsvis ung men nydelig thaikvinde. Det der mødte mig var dog noget helt andet: En lille meget buttet gammel thaikvinde flåede mig næsten ind af døren med ordene "Du ha massage?!" - Jeg fik fremstammet et eller andet der mindede om et "Ja men er din ....." mere fik jeg ikke sagt før det vilde ridt gik ind bagerst i klinikken til et lille rum med en stor dobbeltseng lod sig præsentere og i baggrunden var den klassiske bordelmussak.

Nå ja, hva faen! En god massage kan man vel godt klare, så må vi jo bare springe håndtrolden over, tænkte jeg ved mig selv, men inden jeg fik tænkt tanken til ende havde jeg en hånd i skridtet og en rusten stemme sagde på meget gebrokkent dansk: "Du få hånd eller blowjob efter massage?" - Jeg skal da nok lige love for at de forstår sig på agresivt mersalg på den klinik. Men igen var min hjerne for langsom, da den etøjede general gav sit besyv med. - Han var åbenbart kommet sig over gårsdagens traume, og var nu klar til at hoppe på hvad som helst. Jeg endte med at sige "massage og blowjob...... MED KONDOM!"

Damen forsvandt med mine 800 og tog sig rigtig god tid med at komme tilbage..... jeg kunne høre hun også lige var en tur ud og frekventere toilettet med dertilhørende stort skyl..... Nå men hun kommer så ind igen og begynder på massagen, og so far var det egentlig meget godt. Der blev brugt god tid på ben, lend og ryg.... men jeg synes nu hun havde ret travlt med at få sprdt mine ben, for at komme til at massere mine småforskrækkede nosser.

Da ryggen endelig var masseret færdig, tænkte jeg: "så nu skal vi have brystkassen, og så kan du jo få mulighed for at se på den frugt du har købt dig" - Jeg kunne så konstatere at frugten nok nærmere var igang med en gæringsprocess, og det der engang havde været et par faste honningmeloner var blevet til to kiwier i et par strømpebukser. Massage blev der heller ikke noget af! 3 dråber olie på brystet og så gik turen ellers raskt sydover og ned til kammeraten der efter lidt riven og sliden kom op og stå i en ganske nydelig retstilling. På med regnfrakken og så blev der ellers placeret en mund over filuren....... der skete bare ikke rigtig mere end det.... hun sad der bare med min pik i munden, en pik der så ud til at tænke: "Har du vækket mig for det her?!"

tiden gik og lige pludselig blev kondomet flået af og min hånd blev placeret om min pik! "du må selv hjælpe" -  jo tak for kaffe da. Da jeg sådan lidt demonstrativt begyndte at bearbejde pungdyret hev massøsen ellers de to kiwier frem.... ikke noget imponerende syn hvis jeg må påpege det! og lige da jeg var ved at få bearbejdet filuren godt og grundigt til at nå klimaks flyver kvindemennesket hen over mig og presser sit ene slatne bryst næsten ned i halsen på mig, så jeg kommer til at ligge og grynte som en anden gris af ren overraskelse og luftmangel, og i det fjerne, bag kvælningstågerne hør jeg samme dame sige "åååååh! Det dejligt" - Jeg var fuldkommen i chok, jeg lå der, marineret i massageolie og egen sæd med en fremmed kvindes slatne patter i kæften, og jeg begyndte umotiveret at le..... det var så tragikomsik at man skulle tro det var løgn.

Det var så ugen hvor jeg blev 1300 kr fattigere på et par dårlige oplevelser..... jeg håber på at der snart kommer noget kvalificeret kød til Aalborg, ellers bliver det en lang lang vinter!

Pigen: 1 stjerne - Falsk reklame, ellers er hun blot ligesom prinsesse Fiona der er en smuk prinsesse om natten og en trold om dagen.
Prisen: 1 stjerne - Røveri ved højlyst dag for ekstra! grundprisen på en times massage er ellers fint nok
Stedet: 5 stjerne - der er jo pænt og rent og ganske hyggeligt
Sex: 1 stjerne
Underholdning: 4 - læs anmeldelsen

Gentagelseschancer: næppe! Hvis jeg fremover vil være på talefod med min trofaste følgesvend må jeg hellere begynde at lede efter noget kvalitet......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandme den sjoveste anmeldelse jeg nogensinde har læst... :)   tommel op!! :)

Jeg har selv været der 3 gange. Og det har været ok oplevelser...  Det kan være jeg ikke skal tilbage foreløbig, hvis de har fået nyt personale... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi engang i efteråret i håb om at få en gang massage af hende den yndige unge sag der er på billederne i annoncen. Da jeg ankom til stedet blev jeg også mødt af den noget ældre og mere omfangsrige model. Jeg var dog mere standhaftig og fik spurgt til hende den unge der var på billederne i deres annonce. Hun var så 'tilfældigvis' på ferie og var først tilbage igen om nogle uger ... jeg brokkede mig så højlydt over at så skulle de fandeme ikke bruge hende i annoncen når hun ikke var tilstede og så vendte jeg mig og skred igen til lyden af hendes dårlige undskyldninger og beklagelser.

Der har heller ikke just været et væld af anmeldelser fra stedet, så vidt jeg har set, hvilket jo heller ikke tyder på at stedet er specielt besøgt ... jeg mindes dog at jeg dengang også så en anmelder der skrev at pigen fra billederne ikke havde været på stedet længe, men blot blev brugt i markedsføringen af stedet. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre om der er nogle der har været på stedet fornyligt og kan be-/afkræfte at den unge pige fra billederne stadig er på stedet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var hende jeg blev masseret af sidst jeg var der... Det er måske en måned siden ca. ?  Hun tager sig godt ud på billeder... Men når man ser hende i virkeligheden er der nogen flere rynker. Og brysterne er af "en 5'er i en sok-typen"...   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonderoeven skrev, for 17 minutter siden:

Det var hende jeg blev masseret af sidst jeg var der... Det er måske en måned siden ca. ?  Hun tager sig godt ud på billeder... Men når man ser hende i virkeligheden er der nogen flere rynker. Og brysterne er af "en 5'er i en sok-typen"...   

Fik du mere end massage, og hvordan var priserne? Ved du hvad hun hedder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Fik du mere end massage, og hvordan var priserne? Ved du hvad hun hedder?

Hun tilbød at smide tøjet og give et håndjob, mens hun selv var nøgen, og jeg kunne tage på hende...  Jeg tror jeg gav 700... husker det ikke 100%  Måske var det 800...

Ingen anelse om hendes navn...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bonderoeven skrev, den 15/2/2017 at 01:21:

Hun tilbød at smide tøjet og give et håndjob, mens hun selv var nøgen, og jeg kunne tage på hende...  Jeg tror jeg gav 700... husker det ikke 100%  Måske var det 800...

Ingen anelse om hendes navn...

Jeg har også været sammen med pigen der reklameres med. Det var lige før jul. Jeg gav så 1000 kr. Skal vist til at lære noget forhandlings teknik :rolleyes:

Redigeret af FantasiNo9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...