Hop til indhold
Knajten

Smukke Milla i Hadsten

Recommended Posts

Jeg deltog jo i det dejlige GB sidste sommer og nød især Milla's lækre franske.  Nå men så ser jeg at hun kommer til Hadsten fire dage og fik bestilt en tid og det blev så i dag. 

Jeg ankom til tiden og blev taget imod med genkendelsens glæde og efter et hurtigt bad gik vi gang med det frække,  lækre kys og sut syd for navlen derefter en lækre 69 er og sluttelig doggy lidt mere sut dansk og afslutning i doggy. 

Kanonen blev affyred og kondom afmonteret så lidt vand og hyggesnak 

Og smilet er der stadigvæk og skægget er endnu ikke vasket og dufter af dejlig fisse. 

Håber der  er GB igen til sommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, første anmeldelse fra min side, har dog kigget med et stykke tid, men efter min opblevelse med Milla i går synes

jeg måske det er på tide. Kan kun give  Knajten ret, hun er en fantastisk kvinde der leverer og nyder en mands selskab,

smuttede hurtigt i bad da jeg kom, vi nåede ikke op i sengen inden gulvet var blevet våd første gang, det skete en to tre gange mere nøj hun kan sprøjte, fantastisk blow og sex, smuk og klog kvinde, masser af small talk og lidt godt til ganen efterfølgende.

helt klart på min top 3

Redigeret af Langkilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Knajten skrev, for 17 timer siden:

Jeg deltog jo i det dejlige GB sidste sommer og nød især Milla's lækre franske.  Nå men så ser jeg at hun kommer til Hadsten fire dage og fik bestilt en tid og det blev så i dag. 

Jeg ankom til tiden og blev taget imod med genkendelsens glæde og efter et hurtigt bad gik vi gang med det frække,  lækre kys og sut syd for navlen derefter en lækre 69 er og sluttelig doggy lidt mere sut dansk og afslutning i doggy. 

Kanonen blev affyred og kondom afmonteret så lidt vand og hyggesnak 

Og smilet er der stadigvæk og skægget er endnu ikke vasket og dufter af dejlig fisse. 

Håber der  er GB igen til sommer

Sidder nu med et kæmpe ydmygt smil. Jeg takker selv for et frækt og dejligt besøg . Nyd duften af de våde safter lidt endnu <3:P

Kys Milla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Langkilde skrev, for 1 time siden:

Hejsa, første anmeldelse fra min side, har dog kigget med et stykke tid, men efter min opblevelse med Milla i går synes

jeg måske det er på tide. Kan kun give  Knajten ret, hun er en fantastisk kvinde der leverer og nyder en mands selskab,

smuttede hurtigt i bad da jeg kom, vi nåede ikke op i sengen inden gulvet var blevet våd første gang, det skete en to tre gange mere nøj hun kan sprøjte, fantastisk blow og sex, smuk og klog kvinde, masser af small talk og lidt godt til ganen efterfølgende.

helt klart på min top 3

Og sikke igen jeg rødmer <3

Jeg nød timen fuldt ud og:D fik fyldt op med de manglende væsker . og glæder mig også til vi ses igen . 

Kys Milla

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...