Hop til indhold
Guest young money

Blindfolded Kæreste - Østerbro

Recommended Posts

Guest young money

   Igen igen er hun der... Denne gang lækrere og frækkere end før .. sutter skønt, VIRKELIG en fræk lille nipse krop med PERFEKTE bryster.. Fantastisk smil, ville ønske man kunne se øjnene bag :)

Super dejlig pige og flink og ligetil kæreste - intet suspekt i setuppet ..

prisen er relativ høj- men det er kvaliteten af dette setup satme også.. Tak til jer begge, vi ses igen! 

 

https://annoncelight.dk/showad/214793

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Anton123 skrev, for 22 minutter siden:

1000 kr for 10-15 min.. er hun miss world eller hvad lol som om man gider bruge en tusse for 15 min

Herregud, det er jo bare penge ... 

Som med meget andet, så kan man købe Discount eller luksus (Naturligvis kan guld købes FOR dyrt) men, jeg har sgu været med så længe, at jeg godt betaler lidt mere, for at få den der lidt anderledes oplevelse, noget nyt & spændende .. Knald til 500.- for 15 min. det findes alle steder.

Syntes det er fedt, når der kommer noget der ikke bare er main-stream, eller som er lidt anderledes, det giver det lidt ekstra "spice" ;-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 15 minutter siden:

Syntes det er fedt, når der kommer noget der ikke bare er main-stream, eller som er lidt anderledes, det giver det lidt ekstra "spice" ;-)

Præcis. Det er vigtigt med "varieret kost" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 7 timer siden:

1000 kr for 10-15 min.. er hun miss world eller hvad lol som om man gider bruge en tusse for 15 min

Ja jeg, gider ikke, men det er der andre, der gør. Begge dele er revnende ligegyldigt, ikke? Hvis du synes det er sjovt at snakke om, hvor mange penge folk gider betale afhængigt af det ene eller andet, så start en debat i Generel debat, eller klap i - ellers får vi alenlange tråde med støj. Det sker hver gang det her koncept omtales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...