Hop til indhold
Guest Dworkin

GB i Vallensbæk

Recommended Posts

Guest Dworkin

Sidder nu og nyder min burger med smil på læben efter en yderst vellykket oplevelse på vestegnen. Ialt fire brødre var dukket op (efter det sædvanlige frafald - det er sgu lidt sløj stil), og vi fik i den grad, hvad vi kom efter. Stedet var en privat lejlighed: Lys, lækker og ren. Arrangøren bød os ind og så var det ellers bare at gå til den. En yderst lækker kvinde på ca. 30, der på intet tidspunkt gav op eller holdt pause - der blev slugt, knaldet og givet gas non stop i de to timer arrangementet stod på. En sand fornøjelse. Jeg vil sent glemme tøsepigens salige smil, da jeg kom hende i halsen mens hun blev sandwichet til den store guldmedalje. Alle pengene værd. 

Arrangøren lod mig vide, at succesen bliver gentaget om en måneds tid - denne gang med en veninde yderligere. Jeg håber, at jeg kan den dag og at der dukker nogle flere op. Der er ingen grund til at snyde sig selv for den oplevelse. 

D. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dworkin skrev, for 7 minutter siden:

Sidder nu og nyder min burger med smil på læben efter en yderst vellykket oplevelse på vestegnen.

 

Sådan en burger har det med at smage bedre efter god omgang sex. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lem skrev, for 2 timer siden:

Var også derfor jeg skrev sådan nogenlunde.. jeg ber selvfølgelig ikke om en præcies adresse

Du svarede ikke på spørgsmålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de pæne ord 

ja hun er umættelig - at man står 20 min før det slutter og de sidste 2 er ved at gå - og så siger ( i er da ikke færdige ) 
det er sgu en naturlig lyst :0) 

der bliver afholdt et med Anna igen før end det omtalte GB med hende og hendes veninde. 

6/3 der er annonceret her og på annoncelight med dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...