Hop til indhold
youngatheart

Mya fra Ansager ved Esbjerg. en super stjerne

Recommended Posts

Vil lige lave en anmeldelse af denne skønne mørke kvinde, for det fortjener hun absolut ;-)

Havde læst gode anmeldelser om hende fra dette link fra da hun har været på Fyn https://www.eroguide.dk/forum/topic/68600-hovsa-ny-pige-i-byen-mya/#comment-572718

Lige nu er hun ved Ansager ind til d 20 feb  https://annoncelight.dk/showad/221863,

Det er lidt ude på Lars Tyndskids mark godt nok, men dejlig diskret i et sommerhus, og en garage man kan gemme bilen i.

Jeg havde den skønneste oplevelse hos hende, og hun har et super humør. Hun elsker oralsex helt vildt meget, og hun vil gerne slikkes dybt, og hvem kan lade være med det, når hun ligger sig til rette med benene helt op til hovedet, og den skønneste lyserøde åbning kigger på en og siger "slik mig". Men hun siger det nu også, og man kan både mærke på hende og se det på hende at hun virkeligt elsker det.

Nu havde jeg testvinder legetøjet med (en womaniser, til klitten), og hun var frisk på at prøve den, så med den kørende for hendes egen hånd på klitten, og en tunge til både fisse og røv, varede det ikke længe før hun var i en anden verden. ( uden skuespil, for dette lille instrument er fantastisk, og langt de fleste købere af denne siger den kan få dem til at komme på 1-2 min, hvilket må siges er sandt)  Super skønt det ikke kun var mig der fik fornøjelser rent orgasme mæssigt, men også Mya, for en da lige så lækkert at se dem nyde det hele

At jeg til fulde fik lov til at nyde hendes lyserøde og frække indgang,samt stive klit var en oplevelse i sig selv, og hun har virkeligt styr på musklerne dernede. Jeg blev simpelthen nød til at afslutte det hele med en fræk 69 og CIM som hun gerne ville have det, og må så vente til næste gang med den store ridetur osv, for bliver absolut nød til at nyde hende igen inden hun skal hjem.

Dear Mya. Cant wait to see you again.. maybe I should bring the little maschine again ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 16 timer siden:

Vil lige lave en anmeldelse af denne skønne mørke kvinde, for det fortjener hun absolut ;-)

 

Fuglen er fløjet 

SATANS SATANS SATANS !!!!

Jeg missede hende i Odense, jeg missede hende i Ansager og nu er hun så taget til Holstebro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, for 29 minutter siden:

tror sku jeg snupper hende i aften,men hvorfor er der en advarsel om ikke at forud betale,skal man da det inden et besøg?

 

Vil tro det er annoncelights fantastiske filter der lige ser et fy ord så de advarer mod forudbetaling. vil tro ordet er mobile pay i dette tilfælde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, for 58 minutter siden:

tror sku jeg snupper hende i aften,men hvorfor er der en advarsel om ikke at forud betale,skal man da det inden et besøg?

 

det skriver de automatisk hvis pigen modtager mobile pay

 

Jeg ser om jeg kan nå forbi hende i morgen når jeg kører hjem fra Ålborg - I aften er det blossom der skal ha pølsen hæ hæ hæ hæ 

 

Sømanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sømanden skrev, for 9 timer siden:

Fuglen er fløjet 

SATANS SATANS SATANS !!!!

Jeg missede hende i Odense, jeg missede hende i Ansager og nu er hun så taget til Holstebro. 

Ja det er lidt underligt, for til mig sagde hun at hun blev til d20 februar, og hun har heller ikke skrevet tilbage på sms desværre. men efter sigende vender hun tilbage til området, hvilket jeg da håber på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, for 8 timer siden:

tror sku jeg snupper hende i aften,men hvorfor er der en advarsel om ikke at forud betale,skal man da det inden et besøg?

 

Nej der er absolut ikke noget med forudbetaling..det er bare et eller andet annoncelight har fundet på at skrive lige pludseligt. de skulle hellere se at arbejde med alle de anmeldelser man giver dem på forskellige piger der sælger billeder, eller som forlanger forudbetaling (hvilket ikke er tilladt derinde)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HirtshalsFyr skrev, for 7 timer siden:

Vil tro det er annoncelights fantastiske filter der lige ser et fy ord så de advarer mod forudbetaling. vil tro ordet er mobile pay i dette tilfælde ;) 

netop. De har et fantastisk system ( not)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøgte at få et meget tidligt møde i stand i dag i Holstebro med Mya, men det kunne så ikke lade sig gøre :( da jeg spurgte om hun kom til ansager igen var beskeden godt nok noget nedslående, hun ville måske komme derned søndag, men intet stod fast og jeg kunne så kun idag, Et par minutter senere tikkede så en besked ind at hendes kussine var frisk på at polere min pølse og hun sendte mig dette link: https://annoncelight.dk/showad/223410 så der er jeg så på vej ned nu. 

 

Sømanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sømanden skrev, den 17/2/2017 at 12:28:

Jeg forsøgte at få et meget tidligt møde i stand i dag i Holstebro med Mya, men det kunne så ikke lade sig gøre :( da jeg spurgte om hun kom til ansager igen var beskeden godt nok noget nedslående, hun ville måske komme derned søndag, men intet stod fast og jeg kunne så kun idag, Et par minutter senere tikkede så en besked ind at hendes kussine var frisk på at polere min pølse og hun sendte mig dette link: https://annoncelight.dk/showad/223410 så der er jeg så på vej ned nu. 

 

Sømanden

Har nu godt set der var en anden i Ansager nu, men tvivler da på det kan være det samme som med Mya, men du kan jo lige smide en beretning om dine oplevelser med "kusinen"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mya er i ansager i dag søndag, hun kan kontaktes via Baleys nummer :D - desværre har jeg en anden aftale idag så håber på hun kommer tilbage på et tidspunkt 

 

Sømanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...