Hop til indhold

Victoria, Nordsjælland - kan ikke anbefales

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Victoria https://annoncelight.dk/showad/222693 der holder til i Frederikssund, og var det ikke for den lange køretur jeg havde lagt bag mig var jeg kørt igen.

Jeg tvivler på, at de 3 flotte billeder på profilen er af hende - hvis det er tilfældet er det flot arbejde i fotoshoppen. Men det værste var næsten stedet, en kedelig kælder i et underligt hus, og sengen var en helt umulig sovesofa uden nogen som helst komfort. Badeværelset var heller ikke rart. Men nu var jeg som sagt kørt et stykke vej, og Natskyggen var ikke indstillet på at køre igen. Så det blev til en ligegyldig omgang sex uden meget indlevelse, men med masser af snak fra hendes side om alt muligt, der ikke ligefrem stimulerede oplevelsen af en halv time med naboens liderlige datter.

Spar jer turen til Frederikssund og skulle I bo på de kanter, så tag hellere en tur ind mod byen. Der er noget mere at byde på.

/Natskygge

Skrevet

Så hendes flotte numse er fx ikke hendes og kroppen og således?

Skrevet

Efter bedre kendskab til hende har vist fået sig ravet sig ind i et forkert forhold med en mand som opføre sig hendes alfons. Ved han flere gange har været noget så grim ved hende. Det mest stupide er at han dækker adressen ved at få folk til at parkere ved Lidl når det hele foregår på Xxxxvejj 

Man kan kun håbe hun er blevet klogere nu.

Redigeret af Stabilizer
Specifik adresse slettet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.