Hop til indhold
Natskygge

Victoria, Nordsjælland - kan ikke anbefales

Recommended Posts

Har besøgt Victoria https://annoncelight.dk/showad/222693 der holder til i Frederikssund, og var det ikke for den lange køretur jeg havde lagt bag mig var jeg kørt igen.

Jeg tvivler på, at de 3 flotte billeder på profilen er af hende - hvis det er tilfældet er det flot arbejde i fotoshoppen. Men det værste var næsten stedet, en kedelig kælder i et underligt hus, og sengen var en helt umulig sovesofa uden nogen som helst komfort. Badeværelset var heller ikke rart. Men nu var jeg som sagt kørt et stykke vej, og Natskyggen var ikke indstillet på at køre igen. Så det blev til en ligegyldig omgang sex uden meget indlevelse, men med masser af snak fra hendes side om alt muligt, der ikke ligefrem stimulerede oplevelsen af en halv time med naboens liderlige datter.

Spar jer turen til Frederikssund og skulle I bo på de kanter, så tag hellere en tur ind mod byen. Der er noget mere at byde på.

/Natskygge
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter bedre kendskab til hende har vist fået sig ravet sig ind i et forkert forhold med en mand som opføre sig hendes alfons. Ved han flere gange har været noget så grim ved hende. Det mest stupide er at han dækker adressen ved at få folk til at parkere ved Lidl når det hele foregår på Xxxxvejj 

Man kan kun håbe hun er blevet klogere nu.

Redigeret af Stabilizer
Specifik adresse slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...