Hop til indhold
Guest Aandersen

Roxy i vanløse

Recommended Posts

Yep!

 

Pigen er samme som billederne viser = ÆGTE billeder!

Sød og serviceminded, har et par gode kasser med mælk som står til fri afbenyttelse :-)

 

Stedet/rummet er tarveligt og der tales en del "gennem væggen/lukkede dør". Pludselig så hun bekymret ud men fortsatte det hun havde gang i.

1000;- for 45 min - den sidste del af tiden fik jeg "massage" og forsøg til samtale - dog lidt problematisk da hun taler dårligt engelsk men spansk/italiensk.

 

Gider ikke besøge hende igen inden hun rejser - mest pga. det tarvelige sted hun holder til.

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 2 timer siden:

 

Er de ægte de bryster? Syntes området omkring vorterne ser underligt ud...

 

Kan garantere at de er ægte men jeg spurgte også ind til udseendet af hendes areolas da det ved nærmere eftersyn nærmest ser ud som de er tatoveret men det er en naturlig farveændring pga tidligere graviditet - mere blev jeg ikke klog på da ikke taler så godt engelsk og jeg er ussel på spansk og italiensk :huh:

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 37 minutter siden:

Kan garantere at de er ægte men jeg spurgte også ind til udseendet af hendes areolas da det ved nærmere eftersyn nærmest ser ud som de er tatoveret men det er en naturlig farveændring pga tidligere graviditet - mere blev jeg ikke klog på da ikke taler så godt engelsk og jeg er ussel på spansk og italiensk :huh:

 

/The Bluesman

Tak for info. Har du en idé om skålstørrelsen? Sidder de godt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 17 timer siden:

Kan tilslutte mig beskrivelsen. Men nu er det ikke sådan at det ligefrem sprøjter med mælk fra dem....  men ok oplevelse

Jeg må indrømme at have en fetich for brystmælk ..

Ikke at drikke mælken - men at massere mælken ud med hænderne og sutte mælken ud, for derefter at lade den sive  ..

Kan hun tåle at man tager godt fat i brysterne ? Måske kan hun ligefrem selv sutte mælken ind i hendes mund ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Suttehus - du er ikke blind - der står ingen priser. RIng/sms til hende og forklar hvad du vil så får du pris. Tror ikke der er mulighed for bad.

 

@rammstein - det er ok at klemme mælk ud FORSIGTIGT og siden slikke op. Tror ikke du skal regne med at hun sutter sin egen mælk ud - men spørg gerne - du kan jo blive overrasket :-) 

 

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet at få et besøg hos hende for nogle dage siden, mest pga mælken, men hun var flere timer om at svare, så da havde jeg fundet en anden løsning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der. Hun er sød og lækker. Brysterne er efter min vurdering ikke helt ægte da jeg kunne mærke en hård klump under dem. Røven er lækker og stor. Det er mulighed for bad. Stedet er lidt skummelt, men det generede ikke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...