Knægten 323 Skrevet 13. Februar, 2017 Hvis jeg nu skal have en rigtig gang thai massage eller massage om i vil altså bare massage Gerne hvor hun går hele kroppen igennem og må gerne se godt ud hvis det er muligt Hvor i jylland er jeg ligeglad med kærer gerne en tur og prisen må vi se på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 13. Februar, 2017 Jeg kan anbefale 2 af de bedste steder Relax (ejeren) eller Sumas (men det skal være smukke Nae) begge i Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 13. Februar, 2017 Den sumas kan du forklar eller vis hvem hun er ? Og har du et link et relax? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 13. Februar, 2017 Er der amdre som vil komme med et bud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 14. Februar, 2017 Asylgade i Frederikshavn er et godt bud!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 14. Februar, 2017 Knægten skrev, den 13/2/2017 at 07:53: Hvis jeg nu skal have en rigtig gang thai massage eller massage om i vil altså bare massage Gerne hvor hun går hele kroppen igennem og må gerne se godt ud hvis det er muligt Hvor i jylland er jeg ligeglad med kærer gerne en tur og prisen må vi se på Moon i Tarp ved Esbjerg giver rigtig god massage, og pigerne er super søde, smukke og ikke mindst reelle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg