Hop til indhold
hedsex

Behåret forneden

Recommended Posts

Ja det gør der også, og det tager næppe lang tid ved egen hjælp at finde en sådan pige. På EG kan du bare søge på kønsbehåring = naturlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Julieman
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Ja det gør der også, og det tager næppe lang tid ved egen hjælp at finde en sådan pige. På EG kan du bare søge på kønsbehåring = naturlig. 

Jeg er faktisk ikke helt enig, det tar faktisk lang tid at finde en kvinde der er bare noget der ligner Behåret, i hvert fald under Eg?

Måske er det bare sådan, ja tråden har været her før, men endte i det uvisse og ja måske det er blevet sådan et trend at piger

bare skal være glat? Jeg selv er tilbøjelig til at tro at der faktisk er mange mænd der i dag, tænder på en naturlig behåret mis?

Måske tager jeg fejl, hvem ved? Men der er en tilbøjelighed tendens til at man tror at hår er noget u hygiejne og måske ulækker

tja vær sin lyst, der er nu noget helt speciel over en behåret mis om man vil, personligt har jeg været sammen med Miza og det

var absolut en meget behagelig oplevelse  :)  men let at finde i dagens dk er langt fra, dog findes de i stor mængde hos Thai,

men det er så en helt anden Verden, dog findes de også i den ikke annonceret Verden ibla. Dk kvinder, men hvordan møder

man lige dem, tja ikke på et site :) 

Beklager mit lange indlæg, men blot min Vision

Go Vinterferie til alle jer naturlige piger :) 

Kh. Julieman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammelnok skrev, den 12/2/2017 at 19:49:

Ja, hun findes, men stadig i den sydlige del af Jylland:

http://sukkerpigerne.com/index.php/gitte/

Hej Gammelnok - Gitte som du henviser til har jeg besøgt en gang :-( Kan jeg ikke anbefale. Jeg fik i hvert fald slet ikke det aftalte - Når hun  har fået pengene kører hun bare sit efter løb. Desværre! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...