Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi, og det var sgu en sørgelig omgang.

Gammelt nedslidt lokale med voksne piger.

Pigerne er nu egentligt søde nok, men omgivelserne......

Det er ikke noget jeg har lyst til at gentage

Del dette indlæg


Link til indlæg

XXXX     adressen oplyses ikke i annoncen, så det gør vi heller  ikke

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, her har jeg sgu også været forbi; har bare helt glemt (læs: måske fortrængt) det. Ihvertfald en oplevelse hvorfra jeg gik smågrinende og hovedrystende tilbage til bilen.

Var en aften på vej tilbage til byen ad Frederiksundsvej. En anden aftale var gået i vasken, men huskede at jeg havde læst om stedet her på siden: Thai Wellness Ann 

Vi er på en sidegade lidt efter Brønshøj Torv.

Tilbuddet var nu 300,- for en gang short-time b2b m. afslutning på bryst. Billeder og alder passer sådan cirka fint med annoncen. Jeg blev lodset ind i verdens mindste baglokale; halvdelen af pladsen optages af en briks og en lille besynderlig varmeovn, som også kaster lidt lys-mønster omkring mens den drejer rundt. Den anden halvdel optages af et andet rum, som må være toilettet. Baglokalet var 50 grader varmt og fra toilettet strømmede en alt-overdøvende stank af afføring. Enten har man alvorlige afløbsproblemer, eller osse havde massøsen været alvorligt på tønden... såre naturligt, javel, men måske ikke liiiige det første man forbinder med en wellness-oplevelse;)

Jeg blev pjasket ind i olie og fik en omgang b2b på for og bag, hvorefter hun satte sig på hug, malkede og tømte mig imod sine bryster; under sidste del ville hun gerne have et par fingre op, og der var snildt plads til flere...

Jeg blev ikke tilbudt bad, men forsøgte at tørre så meget så muligt af olien af med vådservietter og et lille håndklæde. Vil skyde på at jeg var tilbage på gaden efter 18-20 minutter:)

Kommer jeg igen...  Aaargh, mon dog :)

/Jesse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der og ligger nok en anelse tættere på broder Arne Diller end Pinkman i de værdiladede udsagn. Baglokalet er pænt stort og der var ikke nogen lugtgener. Programmet er som Pinkman beskriver, men det koster 300 kr. Vis mig hvor man ellers kan få en quickie til den pris. Jeg blev tilbudt bad og knitrende friske håndklæder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bambota skrev, den 12/2/2017 at 13:58:

ann's

guys - er der et hurtigt bud på om dette sted kan anbefales hvis jeg sidder med en øm krop og en lysten diller?

 

Har været der en enkelt gang. Og har ingen lyst til gentagelse:

Meget uengageret og meget tydeligt at hun slet ikke har lyst det hun lover og aftaler .-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...