Hop til indhold
Big3lover

Marilyn på Nyborgvej...

Recommended Posts

Nu har jeg checket hendes billeder på Tineye, både fra side6.dk og Annoncelight. Der er ingen respons fra Tineye. Så de kunne godt være ægte. Er der en rask Fynbo der rapporterer for os Jyder ????

Sejer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog lige en for holdet som man siger. Billederne fra EB er ægte, men synes ikke de ligner helt, dem fra AL. Kan sige hun har "skarpe" kurver (timeglas) som en rigtig latina. Hun er sød og god sex over middel - rider temmelig godt ;-). Men taler ikke engelsk overhovedet desværre, så kommunikation lidt vanskelig.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
T.Hansen47 skrev, for 21 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/220214

Hun er også på Annoncelight, med andre billeder.

Jeg har ikke mødt hende, men jeg tror de allesammen er ægte, både de proff og selfierne, jeg kan nemlig heller ikke finde dem andre steder :)

 

Det er altså ikke den sammen kvinde.

Marilyn har en brun skønheds plet på hendes venstre bryst, og det har den anden kvinde ikke. Og den anden kvinde har også væsentlig større fortrin.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 6 timer siden:

Det er altså ikke den sammen kvinde.

Marilyn har en brun skønheds plet på hendes venstre bryst, og det har den anden kvinde ikke. Og den anden kvinde har også væsentlig større fortrin.;-)

Jeg tror du tager fejl.....Marilyn har de største bryster - jeg har set begge piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...