Hop til indhold

Marilyn på Nyborgvej...

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg checket hendes billeder på Tineye, både fra side6.dk og Annoncelight. Der er ingen respons fra Tineye. Så de kunne godt være ægte. Er der en rask Fynbo der rapporterer for os Jyder ????

Sejer

Skrevet

Er det ikke noget med at T.Hansen er tættere på Nyborgvej end vi Jyder ??

Sejer :)

Skrevet
  • Author

Jeg tog lige en for holdet som man siger. Billederne fra EB er ægte, men synes ikke de ligner helt, dem fra AL. Kan sige hun har "skarpe" kurver (timeglas) som en rigtig latina. Hun er sød og god sex over middel - rider temmelig godt ;-). Men taler ikke engelsk overhovedet desværre, så kommunikation lidt vanskelig.

Redigeret af Big3lover

Skrevet
T.Hansen47 skrev, for 21 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/220214

Hun er også på Annoncelight, med andre billeder.

Jeg har ikke mødt hende, men jeg tror de allesammen er ægte, både de proff og selfierne, jeg kan nemlig heller ikke finde dem andre steder :)

Det er altså ikke den sammen kvinde.

Marilyn har en brun skønheds plet på hendes venstre bryst, og det har den anden kvinde ikke. Og den anden kvinde har også væsentlig større fortrin.;-)

Skrevet

Der var to piger som lignede hinanden i starten af ugen. Billederne er vist blevet blandet rundt...

Skrevet
  • Author
lurepikken skrev, for 6 timer siden:

Det er altså ikke den sammen kvinde.

Marilyn har en brun skønheds plet på hendes venstre bryst, og det har den anden kvinde ikke. Og den anden kvinde har også væsentlig større fortrin.;-)

Jeg tror du tager fejl.....Marilyn har de største bryster - jeg har set begge piger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.