Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ved ikke om jeg skulle skrive eller ej, eftersom annoncen er slettet.

Jeg fandt en på annoncelight en pige som var på kbh nv... vi aftaler og kører der ud... hun sendte mig et billede så jeg vidste hvordan  hun så ud... hun så nice ud...når tilbage til nv... jeg kommer venter for neden 10-15min inden hun kommer... hun var lige i kiosken... og var allerede igang med drikke... vi går op på 4.sal... meget stille... kommer ind... hun viser nogle undertøj som lige er købt...imens holder hun hele tiden hvad der forgik på trappe gangen.   Kigger hele tiden via dør hullet om nogen var på vej op !! Jeg spøger noget galt... "nej nej det er bare nogen gange min ex plejer dukke op og går amok"

Øh Ok... tag sko på igen  og ud af døren.... bye bye

Skrevet

Hahah, det er da pænt surrealistisk .. Tror også jeg havde sagt "tak, for Kaffe" og var smuttet igen

Skrevet
  • Author

Totalt klamt ...nå men så fik jeg også prøvet det... Men hun havde en meget god krop ....

Skrevet
Postmand69 skrev, for 13 minutter siden:

Totalt klamt ...nå men så fik jeg også prøvet det... Men hun havde en meget god krop ....

Kender ikke den annonce, men hvor gammel var hun ca? 

Skrevet
  • Author

Ca 30år .. den var aktiv igår ... Men væk igen efter 1-2 timer ... nu har jeg ikke nr... ellers ville jeg kontakte hende igen ...også mødes med hende et andet sted;-)

Skrevet

Passende navn. Måske muligt at få en threesome med hende og Karybdis?:lol:

Redigeret af Lemac

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg håber ikke du nåede at betale hende, alternativt fik pengene igen? Overskriften på annoncen hedder "brugminQ34" så, hvis det skal give noget mening virker det som om manden er med i det og det er svindel?!

Skrevet
  • Author

Altså jeg var hele vejen op... og aftalt jeg skulle betale via mobilepay... Men da det begyndte at være for mystisk for mig.. gemte jeg mobilen væk og sagde jeg har glemt den i bilen.. og kommer ud af lejligheden 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.