Hop til indhold

Recommended Posts

Ved ikke om jeg skulle skrive eller ej, eftersom annoncen er slettet.

Jeg fandt en på annoncelight en pige som var på kbh nv... vi aftaler og kører der ud... hun sendte mig et billede så jeg vidste hvordan  hun så ud... hun så nice ud...når tilbage til nv... jeg kommer venter for neden 10-15min inden hun kommer... hun var lige i kiosken... og var allerede igang med drikke... vi går op på 4.sal... meget stille... kommer ind... hun viser nogle undertøj som lige er købt...imens holder hun hele tiden hvad der forgik på trappe gangen.   Kigger hele tiden via dør hullet om nogen var på vej op !! Jeg spøger noget galt... "nej nej det er bare nogen gange min ex plejer dukke op og går amok"

Øh Ok... tag sko på igen  og ud af døren.... bye bye

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hahah, det er da pænt surrealistisk .. Tror også jeg havde sagt "tak, for Kaffe" og var smuttet igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Postmand69 skrev, for 13 minutter siden:

Totalt klamt ...nå men så fik jeg også prøvet det... Men hun havde en meget god krop ....

Kender ikke den annonce, men hvor gammel var hun ca? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ca 30år .. den var aktiv igår ... Men væk igen efter 1-2 timer ... nu har jeg ikke nr... ellers ville jeg kontakte hende igen ...også mødes med hende et andet sted;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber ikke du nåede at betale hende, alternativt fik pengene igen? Overskriften på annoncen hedder "brugminQ34" så, hvis det skal give noget mening virker det som om manden er med i det og det er svindel?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg var hele vejen op... og aftalt jeg skulle betale via mobilepay... Men da det begyndte at være for mystisk for mig.. gemte jeg mobilen væk og sagde jeg har glemt den i bilen.. og kommer ud af lejligheden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...