Hop til indhold

Geografien (Undres)

Featured Replies

Skrevet

Nu bliver jeg alligevel nødt til at spørge ...

Ofte når man går ind og søger efter hmmm  glædespiger , hjælp til ydelser eller hvad vi nu skal kalde det , så søger jeg gerne i min region landsdel .. 
Men ....  Alligevel så dukker der et utal af andre annoncer op trods disse slet ikke høre til i området.

Så hvis jeg søger i Nordsjælland , så dukker både slagelse , kbh , vanløse , fyn og jylland op.

Jeg er godt klar over det er annoncøren selv der opretter deres annonce , men er det bare mig der tænker det er en smule overkill, at skrive alle landsdele på trods man måske har base i Viborg ,,  hvorfor så også nordsjælland ?? 

Er det fordi i (skønne kvinder) Regner med man lige napper en tur på 300 km for noget hygge ;) ??

Gør mig venligst klogere ? 

Skrevet

Måske du  skulle fortælle hvilken annonce portal du oplever det på :)

Skrevet

Det er besværligt

Der skal være nogle undergrupper.

Lokation:

Pris:

Lyster / ydelser.

Yderligere: Skal pigens postnr indtastes. Hvis Eroguide kunne levere den service at pigerne kan ændre deres post-nr afhængig af geografi vil Eroguide se ny succes.

Skrevet
Naboen skrev, for 1 time siden:

Nu bliver jeg alligevel nødt til at spørge ...

Ofte når man går ind og søger efter hmmm  glædespiger , hjælp til ydelser eller hvad vi nu skal kalde det , så søger jeg gerne i min region landsdel .. 
Men ....  Alligevel så dukker der et utal af andre annoncer op trods disse slet ikke høre til i området.

Så hvis jeg søger i Nordsjælland , så dukker både slagelse , kbh , vanløse , fyn og jylland op.

Jeg er godt klar over det er annoncøren selv der opretter deres annonce , men er det bare mig der tænker det er en smule overkill, at skrive alle landsdele på trods man måske har base i Viborg ,,  hvorfor så også nordsjælland ?? 

Er det fordi i (skønne kvinder) Regner med man lige napper en tur på 300 km for noget hygge ;) ??

Gør mig venligst klogere ? 

Jep, nogle synes det er smart at tilføje sig alle landsdele, på mig har det total modsat effekt

Skrevet
  • Author
Funktionær skrev, Lige nu:

Jep, nogle synes det er smart at tilføje sig alle landsdele, på mig har det total modsat effekt

Også her ,,,,  stryger direkte udenom ,,, 

Skrevet

Gider dem heller ikke, og fatter ikke, at der ikke er spærret så, der kun kan lægges en landsdel på.

Skrevet
Pite skrev, for 4 timer siden:

Gider dem heller ikke, og fatter ikke, at der ikke er spærret så, der kun kan lægges en landsdel på.

Måske fordi en del af os faktisk træffes flere steder i landet ;-) 

Skrevet
Liv skrev, for 9 timer siden:

Ja. med så må i tilrette jeres profil, alt af hvor i landet i er.

Således, at når man søger på Nordsjælland, kommer der dem frem der i Nordsjælland den pågældende dag.

Det ville være god kundeservice .................og nogle piger kan altså godt finde ud af det.

Skrevet

Jeg tilslutter mig koret. At man måske kommer til "x-by" til marts, bør ikke nævnes i en annonce, det er ikke aktuelt. 

Der kommer for mange resultater ud mange gange. 

Skrevet
Pite skrev, for 7 timer siden:

Således, at når man søger på Nordsjælland, kommer der dem frem der i Nordsjælland den pågældende dag.

Det ville være god kundeservice .................og nogle piger kan altså godt finde ud af det.

Det er vel smag og behag, nogle mænd vil gerne langtidsplanlægge og så er det smart de kan se hvornår man er hvor. Ikke alle køber sex spontant på dagen ;-) 

Skrevet
Pite skrev, for 8 timer siden:

Altså herinde kan man søge på dato, hvordan det ser ud andre steder ved jeg ikke.

Skrevet
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Altså herinde kan man søge på dato, hvordan det ser ud andre steder ved jeg ikke.

Lige netop, det kræver bare, at der er en annonce for hvert sted pigen arbejder, der holdes opdateret 

Skrevet

.

Redigeret af Display
flyttet indhold

Skrevet
Pite skrev, for 10 minutter siden:

Lige netop, det kræver bare, at der er en annonce for hvert sted pigen arbejder, der holdes opdateret 

Sådan virker AL, men du kan ikke gøre det samme med EG som pige desværre :)

Hvis vi taler om EG (og undlader at tale om piger, der klikker alt af for at blive set), så ligger problematikken mindre i pigens brug af vagtplanen, men mere i at søgelogikken ikke er skide god, hvis man søger på landsdel, og pigen både fx er på fyn og i jylland.

Redigeret af Display

Skrevet
Pite skrev, for 4 timer siden:

Det er rigtig irriterende for mig med opkald fra Nordsjælland, når jeg er på Fyn f.eks.. Og meget længe annoncerede jeg kun på AL, hvor man netop opdaterer en annonce hver gang, man er på vagt- men folk må kunne søge på gamle annoncer?

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 22 timer siden:

Ahhhh  OK ...  ja så langt tænkte jeg så ikke lige *G*

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.