Naboen 590 Skrevet 11. Februar, 2017 Nu bliver jeg alligevel nødt til at spørge ... Ofte når man går ind og søger efter hmmm glædespiger , hjælp til ydelser eller hvad vi nu skal kalde det , så søger jeg gerne i min region landsdel .. Men .... Alligevel så dukker der et utal af andre annoncer op trods disse slet ikke høre til i området. Så hvis jeg søger i Nordsjælland , så dukker både slagelse , kbh , vanløse , fyn og jylland op. Jeg er godt klar over det er annoncøren selv der opretter deres annonce , men er det bare mig der tænker det er en smule overkill, at skrive alle landsdele på trods man måske har base i Viborg ,, hvorfor så også nordsjælland ?? Er det fordi i (skønne kvinder) Regner med man lige napper en tur på 300 km for noget hygge ?? Gør mig venligst klogere ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 11. Februar, 2017 Måske du skulle fortælle hvilken annonce portal du oplever det på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gratisbruger 3 Skrevet 11. Februar, 2017 Det er besværligt Der skal være nogle undergrupper. Lokation: Pris: Lyster / ydelser. Yderligere: Skal pigens postnr indtastes. Hvis Eroguide kunne levere den service at pigerne kan ændre deres post-nr afhængig af geografi vil Eroguide se ny succes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 11. Februar, 2017 Naboen skrev, for 1 time siden: Nu bliver jeg alligevel nødt til at spørge ... Ofte når man går ind og søger efter hmmm glædespiger , hjælp til ydelser eller hvad vi nu skal kalde det , så søger jeg gerne i min region landsdel .. Men .... Alligevel så dukker der et utal af andre annoncer op trods disse slet ikke høre til i området. Så hvis jeg søger i Nordsjælland , så dukker både slagelse , kbh , vanløse , fyn og jylland op. Jeg er godt klar over det er annoncøren selv der opretter deres annonce , men er det bare mig der tænker det er en smule overkill, at skrive alle landsdele på trods man måske har base i Viborg ,, hvorfor så også nordsjælland ?? Er det fordi i (skønne kvinder) Regner med man lige napper en tur på 300 km for noget hygge ?? Gør mig venligst klogere ? Jep, nogle synes det er smart at tilføje sig alle landsdele, på mig har det total modsat effekt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 11. Februar, 2017 Funktionær skrev, Lige nu: Jep, nogle synes det er smart at tilføje sig alle landsdele, på mig har det total modsat effekt Også her ,,,, stryger direkte udenom ,,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 11. Februar, 2017 Gider dem heller ikke, og fatter ikke, at der ikke er spærret så, der kun kan lægges en landsdel på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 11. Februar, 2017 Pite skrev, for 4 timer siden: Gider dem heller ikke, og fatter ikke, at der ikke er spærret så, der kun kan lægges en landsdel på. Måske fordi en del af os faktisk træffes flere steder i landet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 12. Februar, 2017 Liv skrev, for 9 timer siden: Måske fordi en del af os faktisk træffes flere steder i landet Ja. med så må i tilrette jeres profil, alt af hvor i landet i er. Således, at når man søger på Nordsjælland, kommer der dem frem der i Nordsjælland den pågældende dag. Det ville være god kundeservice .................og nogle piger kan altså godt finde ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2017 Jeg tilslutter mig koret. At man måske kommer til "x-by" til marts, bør ikke nævnes i en annonce, det er ikke aktuelt. Der kommer for mange resultater ud mange gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. Februar, 2017 Pite skrev, for 7 timer siden: Ja. med så må i tilrette jeres profil, alt af hvor i landet i er. Således, at når man søger på Nordsjælland, kommer der dem frem der i Nordsjælland den pågældende dag. Det ville være god kundeservice .................og nogle piger kan altså godt finde ud af det. Det er vel smag og behag, nogle mænd vil gerne langtidsplanlægge og så er det smart de kan se hvornår man er hvor. Ikke alle køber sex spontant på dagen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Februar, 2017 Pite skrev, for 8 timer siden: Ja. med så må i tilrette jeres profil, alt af hvor i landet i er. Således, at når man søger på Nordsjælland, kommer der dem frem der i Nordsjælland den pågældende dag. Det ville være god kundeservice .................og nogle piger kan altså godt finde ud af det. Altså herinde kan man søge på dato, hvordan det ser ud andre steder ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 12. Februar, 2017 holstebronx skrev, for 7 minutter siden: Altså herinde kan man søge på dato, hvordan det ser ud andre steder ved jeg ikke. Lige netop, det kræver bare, at der er en annonce for hvert sted pigen arbejder, der holdes opdateret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 12. Februar, 2017 (edited) . Redigeret 12. Februar, 2017 af Display flyttet indhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 12. Februar, 2017 (edited) Pite skrev, for 10 minutter siden: Lige netop, det kræver bare, at der er en annonce for hvert sted pigen arbejder, der holdes opdateret Sådan virker AL, men du kan ikke gøre det samme med EG som pige desværre Hvis vi taler om EG (og undlader at tale om piger, der klikker alt af for at blive set), så ligger problematikken mindre i pigens brug af vagtplanen, men mere i at søgelogikken ikke er skide god, hvis man søger på landsdel, og pigen både fx er på fyn og i jylland. Redigeret 12. Februar, 2017 af Display Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 12. Februar, 2017 Pite skrev, for 4 timer siden: Lige netop, det kræver bare, at der er en annonce for hvert sted pigen arbejder, der holdes opdateret Det er rigtig irriterende for mig med opkald fra Nordsjælland, når jeg er på Fyn f.eks.. Og meget længe annoncerede jeg kun på AL, hvor man netop opdaterer en annonce hver gang, man er på vagt- men folk må kunne søge på gamle annoncer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 12. Februar, 2017 Liv skrev, for 22 timer siden: Måske fordi en del af os faktisk træffes flere steder i landet Ahhhh OK ... ja så langt tænkte jeg så ikke lige *G* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg