Hop til indhold
Naboen

Geografien (Undres)

Recommended Posts

Nu bliver jeg alligevel nødt til at spørge ...

 

Ofte når man går ind og søger efter hmmm  glædespiger , hjælp til ydelser eller hvad vi nu skal kalde det , så søger jeg gerne i min region landsdel .. 
Men ....  Alligevel så dukker der et utal af andre annoncer op trods disse slet ikke høre til i området.

 

Så hvis jeg søger i Nordsjælland , så dukker både slagelse , kbh , vanløse , fyn og jylland op.

Jeg er godt klar over det er annoncøren selv der opretter deres annonce , men er det bare mig der tænker det er en smule overkill, at skrive alle landsdele på trods man måske har base i Viborg ,,  hvorfor så også nordsjælland ?? 

Er det fordi i (skønne kvinder) Regner med man lige napper en tur på 300 km for noget hygge ;) ??

Gør mig venligst klogere ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er besværligt

Der skal være nogle undergrupper.

Lokation:

Pris:

Lyster / ydelser.

Yderligere: Skal pigens postnr indtastes. Hvis Eroguide kunne levere den service at pigerne kan ændre deres post-nr afhængig af geografi vil Eroguide se ny succes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 1 time siden:

Nu bliver jeg alligevel nødt til at spørge ...

 

Ofte når man går ind og søger efter hmmm  glædespiger , hjælp til ydelser eller hvad vi nu skal kalde det , så søger jeg gerne i min region landsdel .. 
Men ....  Alligevel så dukker der et utal af andre annoncer op trods disse slet ikke høre til i området.

 

Så hvis jeg søger i Nordsjælland , så dukker både slagelse , kbh , vanløse , fyn og jylland op.

Jeg er godt klar over det er annoncøren selv der opretter deres annonce , men er det bare mig der tænker det er en smule overkill, at skrive alle landsdele på trods man måske har base i Viborg ,,  hvorfor så også nordsjælland ?? 

Er det fordi i (skønne kvinder) Regner med man lige napper en tur på 300 km for noget hygge ;) ??

Gør mig venligst klogere ? 

Jep, nogle synes det er smart at tilføje sig alle landsdele, på mig har det total modsat effekt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionær skrev, Lige nu:

Jep, nogle synes det er smart at tilføje sig alle landsdele, på mig har det total modsat effekt

Også her ,,,,  stryger direkte udenom ,,, 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gider dem heller ikke, og fatter ikke, at der ikke er spærret så, der kun kan lægges en landsdel på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 9 timer siden:

Måske fordi en del af os faktisk træffes flere steder i landet ;-) 

Ja. med så må i tilrette jeres profil, alt af hvor i landet i er.

Således, at når man søger på Nordsjælland, kommer der dem frem der i Nordsjælland den pågældende dag.

 

Det ville være god kundeservice .................og nogle piger kan altså godt finde ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tilslutter mig koret. At man måske kommer til "x-by" til marts, bør ikke nævnes i en annonce, det er ikke aktuelt. 

Der kommer for mange resultater ud mange gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 7 timer siden:

Ja. med så må i tilrette jeres profil, alt af hvor i landet i er.

Således, at når man søger på Nordsjælland, kommer der dem frem der i Nordsjælland den pågældende dag.

 

Det ville være god kundeservice .................og nogle piger kan altså godt finde ud af det.

Det er vel smag og behag, nogle mænd vil gerne langtidsplanlægge og så er det smart de kan se hvornår man er hvor. Ikke alle køber sex spontant på dagen ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 8 timer siden:

Ja. med så må i tilrette jeres profil, alt af hvor i landet i er.

Således, at når man søger på Nordsjælland, kommer der dem frem der i Nordsjælland den pågældende dag.

 

Det ville være god kundeservice .................og nogle piger kan altså godt finde ud af det.

Altså herinde kan man søge på dato, hvordan det ser ud andre steder ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Altså herinde kan man søge på dato, hvordan det ser ud andre steder ved jeg ikke.

Lige netop, det kræver bare, at der er en annonce for hvert sted pigen arbejder, der holdes opdateret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 10 minutter siden:

Lige netop, det kræver bare, at der er en annonce for hvert sted pigen arbejder, der holdes opdateret 

Sådan virker AL, men du kan ikke gøre det samme med EG som pige desværre :)

Hvis vi taler om EG (og undlader at tale om piger, der klikker alt af for at blive set), så ligger problematikken mindre i pigens brug af vagtplanen, men mere i at søgelogikken ikke er skide god, hvis man søger på landsdel, og pigen både fx er på fyn og i jylland.

Redigeret af Display

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Pite skrev, for 4 timer siden:

Lige netop, det kræver bare, at der er en annonce for hvert sted pigen arbejder, der holdes opdateret 

Det er rigtig irriterende for mig med opkald fra Nordsjælland, når jeg er på Fyn f.eks.. Og meget længe annoncerede jeg kun på AL, hvor man netop opdaterer en annonce hver gang, man er på vagt- men folk må kunne søge på gamle annoncer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 22 timer siden:

Måske fordi en del af os faktisk træffes flere steder i landet ;-) 

Ahhhh  OK ...  ja så langt tænkte jeg så ikke lige *G*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...