Hop til indhold
crazyt

GB i Århus i dag på min regning

Recommended Posts

Er der en pige og nogle fyr der kunne være frisk på en lille GB i dag på et hotel i Århus.

jeg betaler for det hele.

jeg mangler både 1-2 piger og en nogle fyr der kunne være interesseret i at hygge med mig i dag på min regning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var på din regning hvorfor har du så ikke bestilt et par piger.  Så det var vist en fis i en hornlygte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klap hesten mine herre! 

Crazyt er reel nok. Jeg har personligt været med til et gangbang arrangeret og betalt af ham. 

Kommer gerne igen hvis han inviterer i Københavns området. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg skrev til en del piger, også inde på sugadaters men kunne ikke finde eneste pige der var klar på GB. Jeg havde selvfølig også nogle krav (Dansk, max 30 år og slank)

Jeg kender desværre ikke rigtigt nogle piger i Århus, men hvis det havde været i København så havde det været nemmer for mig. Og der var ikke nogle piger der kunne med så kort varsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, den 14/2/2017 at 07:40:

Hej,

Jeg skrev til en del piger, også inde på sugadaters men kunne ikke finde eneste pige der var klar på GB. Jeg havde selvfølig også nogle krav (Dansk, max 30 år og slank)

Jeg kender desværre ikke rigtigt nogle piger i Århus, men hvis det havde været i København så havde det været nemmer for mig. Og der var ikke nogle piger der kunne med så kort varsel. 

Crazy 

hvis du en anden gang vil lave et GB relativt hurtigt er du velkommen til at kontakte mig. Jeg har mange kontakter til piger, der måske kan rykke ud med kort varsel, både i Århus og København.

bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 11 timer siden:

Crazy 

hvis du en anden gang vil lave et GB relativt hurtigt er du velkommen til at kontakte mig. Jeg har mange kontakter til piger, der måske kan rykke ud med kort varsel, både i Århus og København.

bh.

Rescue 

Det er en aftale :)

Og tak..  det kunne være en stor hjælp..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...