TM72 56 Skrevet 10. Februar, 2017 Hej Jeg havde en god dialog med BlomsterpigenLiv og det virkede seriøst. Da dagen kom som aftalt hvor jeg tog til jylland, så passede det ikke alligevel. Informationen kom på vejen der over. Man jeg skulle heldigvis være der nogle dage. Dagen efter, kunne det så heller ikke passe. Det var kun 2 timer fra at lykkedes, og den sidste dag, var det så heller ikke muligt alligevel. Så var det jeg stoppede med at svare. Hun er bare useriøs, og sidder og drømmer om et liv med spænding. øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 11. Februar, 2017 Surt show - håber ikke det var for at besøge hende du tog til Jylland ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ManOfSteel 2 Skrevet 11. Februar, 2017 Kæft hvor surt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TM72 56 Skrevet 16. Februar, 2017 turen blev planlagt for at få det til at passe ind. Nu er hun også på scor. Hun trænger vist bare til opmærksomhed.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 18. Februar, 2017 Lyder som dengang jeg skrev med hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert 12 Skrevet 19. Marts, 2017 Kan også kun tilslutte mig ovenstående Havde haft en længere korrespondance med hende, set billeder, cam mv. Aftalen kommer i hus - men 1 time før på vej derop kommer der pludseligt noget i vejen. Skrev lidt med hende efterfølgende, men nu var der pludseligt alle mulige undskyldninger indtil hun helt stoppede med at svare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 22. Marts, 2017 hendes mand er nok kommet hjem før tiden ) og hun er ikke til hurtige knald og det har i jo lagt op til , hun vil noget fast , en fast det står alsammen i hendes profil så lær at læse ok så kan i jo ikke undre jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg