Hop til indhold
Virgula

Wellcome Thai Wellness Hørsholm

Recommended Posts

Var forbi den nye massageklinik på Usserød Kongevej og fik en absolut godkendt gang massage af stedets ejer (hende på hjemmesiden). Hun kan virkelig massere. Kunne forstå på hende, at hun har arbejdet med massage hele sit liv - altså også før hun kom til Danmark. Og det kunne mærkes. Jeg elsker, når massøsen sidder, kravler og går på en. Og det må gerne gøre nas. Og det gjorde det også, men heldigvis mest på den gode måde. Kort sagt: Et sted med god massage til den seriøse massagekunde (undskyld, hvis det lyder reklameagtigt, men jeg synes faktisk, jeg fik en rigtig god massage). Lokalerne er i øvrigt indbydende og tydeligvis helt nyrenoverede.

På trods af den gode stemning lå ekstraydelser ikke i luften, så jeg ventede med at spørge til bagefter (på en sober måde og af ren nysgerrighed forstås). Men nej, Wellcome Thai Wellness er et pænt sted, så den slags indgår ikke i konceptet. Af hjemmesiden fremgår da også, at både børn, kvinder og gravide tilbydes behandling. Den slags er naturligvis set før (også på websider fra rene bordeller), men her tror jeg faktisk, de mener det. Og selv om jeg ikke er kostforagter, så er der da (hånden på hjertet) noget rart ved, at der stadig findes steder, hvor massage bare er massage. Ja, hvor fedt er det nu lige det er at ligge der og lytte til, at Modenelsker eller Anal Addict stønner løs i nabobåsen, når man bare gerne ville have ordnet sine myoser? 

Lige et lille fif til sidst: Jeg blev først placeret på en briks (faktisk en dobbeltseng), som var alt for blød for mig, så jeg spurgte, om de havde en anden. Og det havde de. De har faktisk en rigtig god hård thaibriks med hul til hovedet (meget bedre end dobbeltsengen, når nu den alligevel ikke...). Spørg efter den.

http://thaiwellness.dk/index.html

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Virgula skrev, for 1 time siden:

Ja, hvor fedt er det nu lige det er at ligge der og lytte til, at Modenelsker eller Anal Addict stønner løs i nabobåsen, når man bare gerne ville have ordnet sine myoser? 

 

:mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...