Hop til indhold
Frankie38xl

Liderlig i Brønderslev

Recommended Posts

Jeg har været der...

Spøjs oplevelse...    Vi havde aftalt 15 minutter via. sms. Og prisen havde vi ikke diskuteret, da jeg egentlig bare gik ud fra, at det var de 500 som der stod på annoncelight.

Jeg blev lukket ind, og kom ind i soveværelset. hvor tøjet røg af. Da vi så lå på sengen, spurgte hun, om det var mig hun havde aftalt 300 kroner med... Det sagde jeg at det var det ikke. Så spurgte hun hvad vi så havde aftalt...  Hvortil jeg svarede, at 300 lød fint med mig...  Og så sagde hun bare ok... Så der sparede jeg lige 200 kroner... ;)

Udover det ikke det store at skrive hjem om...   Et blowjob, hvor der ikke rigtig blev suttet ordentligt. Så det var ikke så spændende.  Vi prøvede missionær, men hun kunne ikke rigtig trække benene op, eller sprede dem. Så det var ikke rigtig til.   Så over i en doggy, men det var nærmest umuligt for mig at komme indenfor. Og hver gang man var ved at være der, lænede hun sig fremover... Så det endte med at hun lå på siden, med det ene ben oppe ved maven. og så sad jeg over hendes ene ben, og kneppede hende - Hvis i forstår hvad jeg mener...
Det var egentlig aftalen at jeg ville komme udover hende - Hvad hun havde sagt ok til. Men jeg endte med at komme oppe i hende i stedet (Altså i kondomet naturligvis)

Ikke den kønneste eller slankeste pige. Men nogen fantastisk store naturlige bryster.

Stedet er hendes private lejlighed.  Jeg ved ikke om hun bor der alene, eller med hendes kæreste. Men stedet er ret rodet, og lugter lidt (De har en kat der, nåede jeg at se. Så det var nok kattebakken der lugtede lidt... 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...