Hop til indhold
Modenmand87

Overvejelser omkring GB

Recommended Posts

Hej alle sammen 

Jeg syntes det er mange gode tilbud omkring GB på Fyn for tiden, og overvejer mere og mere at prøve det :) jeg tænder på det når jeg ser det på film, men om det så er det sammen i virkeligheden må jo komme an på en prøve.

Er det meget folk der kender hinanden der tager til sådan nogle ting ? Eller er det vidt forskelligt ? Hvordan med alderen, jeg er selv 30 år og jeg ved ikke helt hvordan jeg ville have det hvis der var deltager der evt kunne være min bedstefar :D (han fortjener selvfølgelig også at få noget punani ikke noget ondt der)

Det næste der undre mig gevaldigt er de tidspunkter de er GBs bliver holdt på, hvorfor er det altid i arbejdstiden og aldrig i weekender og om aftenen? Er det noget known secret stuff jeg er gået glip af ? :)

Tak for et rigtig godt forum.

God weekend til jer alle.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, jeg har selv gået med de samme overvejelser længe, og har i en tidligere tråd fået lidt gode råd og svar på nogle af dine spørgsmål:

Jeg har af flere årsager (primært kalenderen) ikke fået afprøvet det endnu, men det er stadig på todo-listen stadig.

Håber det lykkes for dig :-) Og skriv endelig om din oplevelse bagefter!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede det selv i sommers for første gang. Jeg er/var også relativt ung (25), men tænkte at nu ville jeg altså prøve det. Hvad er det værste der kan ske? Bevares, der kan opstå mange mærkelige situationer, men næppe noget man dør af.

Mine medkombattanter var en blanding af alle aldre (jeg var nok yngstemand, men der var en på 55-60, som nok var ældst) men snakken gik faktisk fint; hvis ikke man har noget at snakke om, kan man jo altid snakke om GB, tidligere oplevelser eller det faktum at der, i vores tilfælde, var en sindssygt lækker pige der virkelig nød behandlingen i det tilstødende rum. Nogle enkelte havde mødt hinanden tidligere til lignende arrangementer, men der var ingen indforstået jargon som kunne gøre en nyankommen nervøs. Jeg var faktisk en smule overrasket over hvor frigjort og lidt akavet det var at sidde nøgen med andre mænd og drikke en kop kaffe efter at have haft sex med en sindssygt lækker pige! 

Mht til tidspunktet, så tror jeg at det for familiefædrene og andre i parforhold, er noget nemmere at "snige" sig til et møde eller fake en tandlægeaftale end at forklare konen/kæresten at man skal noget torsdag aften for så at komme hjem med uglet hår og kvindeparfume ud over det hele :)

Så mit råd er, ikke overraskende, gør det! Og vigtigst af alt, slap af og tænk på at alle andre er der med samme formål - at afprøve/udleve en fantasi :)

/Inkognito

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand87 skrev, for 3 timer siden:

Hej alle sammen 

Jeg syntes det er mange gode tilbud omkring GB på Fyn for tiden, og overvejer mere og mere at prøve det :) jeg tænder på det når jeg ser det på film, men om det så er det sammen i virkeligheden må jo komme an på en prøve.

Er det meget folk der kender hinanden der tager til sådan nogle ting ? Eller er det vidt forskelligt ? Hvordan med alderen, jeg er selv 30 år og jeg ved ikke helt hvordan jeg ville have det hvis der var deltager der evt kunne være min bedstefar :D (han fortjener selvfølgelig også at få noget punani ikke noget ondt der)

Det næste der undre mig gevaldigt er de tidspunkter de er GBs bliver holdt på, hvorfor er det altid i arbejdstiden og aldrig i weekender og om aftenen? Er det noget known secret stuff jeg er gået glip af ? :)

Tak for et rigtig godt forum.

God weekend til jer alle.

 

 

Som svar til dit første spørgsmål så har vi da en del gengangere til f.eks vores lille gangbang.. Men der er også nye med hver gang.. Og det er en rimelig broget masse.. Der er stor variation i alder osv.. Generelt synes jeg faktisk det er mænd i alderen 35-45 og så nogle enkelte over den alder og nogle enkle under.. Nu håber jeg ikke jeg har fornærmet nogen.. hahaha.. 

Vi holder som regel sexparties i hverdagene og helst tidligt.. Netop for at familiefædre osv kan komme med uden at skulle finde 3 timers undskyldning for at kunne deltage.. Det er som nævnt før i tråden nemmere at fake et ildebefindende eller dårlig mave overfor chefen.. Hehe.. 

Aldersforskellen i mellem gæsterne mærker man altså på ingen måder til og vi hygger os alle gevaldigt.. Det er i hvertfald mit indtryk.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej! Jeg i de sidste 20 år deltaget i div. Gangbang. Nyder det hver gang. Savner den afslappede stemning i Ahorngade, ved ikke helt om der stadig foregår noget der. Giv mig gerne et praj hvis der forgår noget i Kbh og Nordsj. Området. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.B skrev, for 59 minutter siden:

Hej! Jeg i de sidste 20 år deltaget i div. Gangbang. Nyder det hver gang. Savner den afslappede stemning i Ahorngade, ved ikke helt om der stadig foregår noget der. Giv mig gerne et praj hvis der forgår noget i Kbh og Nordsj. Området. 

Vi holder tit noget inde hos os.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alt den positive feedback :) det var selvfølgelig heller ikke en afgørende faktor om man er jævnaldrende med deltageren, men mest af alt en tanke omkring om det ville virke akavet eller om det var et turnoff. Som inkognito så smuk siger så er vi der jo alle med samme formål ( det har nok bare været en god undskyldning for ikke at udleve det)

Tak thephd den tråd vil jeg gå ind og læse :)

Jeg havde godt overvejet det kunne være årsagen til at det var i dagstimerne, det må jeg lære at arbejde med og så hvordan jeg kan få det til at passe ind i programmet. Mest at alt om man kan holde pokerfjæs så alle omkring en ikke opdager men er hammer spændt/nervøs den dag man skal afsted for første gang :D

I skubber mig i den rigtige retning ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand87 skrev, den 11/2/2017 at 18:03:

- det må jeg lære at arbejde med og så hvordan jeg kan få det til at passe ind i programmet. Mest at alt om man kan holde pokerfjæs så alle omkring en ikke opdager men er hammer spændt/nervøs den dag man skal afsted for første gang :D

I skubber mig i den rigtige retning ! 

Du får en lang spændende dag, medens du funderer over, at andre omkring dig slet ikke kan forestille sig, hvad du skal om nogle timer. - De sku' bare vide...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...