Hop til indhold
Kælepotten

Rosy - Silkeborg

Recommended Posts

Er der nogen der ved, om det rent faktisk er pigen på billederne ?

https://annoncelight.dk/profile/Rosy

Der findes utallige annoncer med teksten "ægte billeder", men jeg har stadig tilgode at støde på en af de mørke piger, hvor det rent faktisk passer.

Men for pokker da, hvis det gør, så kører jeg gerne de ca. 100 KM denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Jeg må medgive, baseret på uheldige erfaringer for et årstid siden, at det er yderst sjældent, at de mørke pigers fotos er ægte. Samtidig er de osse ofte totalt "kolde i røven" og vil egentlig bare ha' pengene - så er resten ligemeget for dem! Har dog prøvet en enkelt, hvor min mavefornemmelse sagde mig, hun var ægte - og det var hun! Og aldeles sød og indlevende samtidig. Hun lovede at komme tilbage i december-januar, men det er ikke sket endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du tager en tur med Rossy,  så skal du være forberedt på at hun trækker dig ud til vasken,  og vasker dit lem grundigt,  også selv om den er 100% ren og lige kommet ud af badet.  Sådan er hun bare.  Og hvis du ser folk i Forsamlingshuset ved siden af,  så glem det,  så "må du ikke snakke"  eller lave nogen for for lyd under besøget.  Det sagt så giver hun et godt Blow,  og hvis hun er i humor en gratis omgang på lagnet selv om man kun kom for et 300 kr blow job.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 45 minutter siden:

være forberedt på at hun trækker dig ud til vasken,  og vasker dit lem grundigt,

Det er da service :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK - selvom hun lyder både fræk og sød, så har jeg nu droppet hende alligevel.

Jeg KAN simpelthen ikke respektere kommentaren "Ægte billeder", når det så absolut ikke er tilfældet.

Jeg har det i forvejen meget svært med, at billederne ikke ALTID passer.

Hvis man vil forblive 100% anonym, så kan man da bare nøjes med at vise et foto at sine ben, bryster, røv, læber, mis - ja, what ever man har lyst til, bare man ikke sælger skinken som en oksemørbrad.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...