Hop til indhold
Svindler

Det værste der kunne ske - OMG jeg er fortabt..

Recommended Posts

Drenge et eventyr, uventet og heldigt: Cykler gennem byens gader i den faldende sne, som blæser ind i fjæset og gør min lår iskolde trods tempoet. Skal ikke dreje de smalle dæk meget eller bremse for hurtig, det er som at køre i brun sæbe. Kan godt lige fornemme effekten af den magiske lille blå pille trods kulden og nervøsiteten. Altid den skide nervøsitet.

Nå, men når frem og ringer som aftalt. Bliver dirigeret ned af en lille smøge og til den rigtige opgang. Opad trappen tænker jeg på, hvad jeg skal sige, hvis jeg møder nogen, som jeg kender her i et andet kvarter end mit eget. Hun står i døren - smukkere og mere delikat end jeg havde troet. Wau, hvor er hun smuk og mere naturlig end på EG.

Bliver budt indenfor og med ét ved jeg, at jeg er fortabt. Hun er den perfekte kombination af piget uskyld og rå, upoleret sexuel kvindelig urkraft med en dybe i sit blik og med det lange hår bølgende ned over sit ansigt. Døren mod opgangen lukkes bag os. Lejligheden er lys og hyggelig. Når ikke at tænke, men lader min hænder holde hendes ansigt og kinder. Må bare kysse hende. Villigt og med et fnis lad hun mig kysser sig. Måske lidt overrasket over min iver, men helt frisk og sød. Bløde læber og fræk tunge. Hun trykker sig ind til mig. Jeg må løsrive mig for at hænge jakken og få skoene af. Bliver tilbudt en espresso. Vi småsnakker lidt om løst og fast. Kundernes pli og omtanke eller totale mangel på sammen. Hun er så mega sexet og smuk. Hun føre os ind i soveværelset. Hun sætter lidt musik på. Jeg føler mig uventet tryg og smider tøjet og stiller mig bagved hende og kysser hende i nakken. Hun er på. Opmærksom, åben og nysgerrig. Lader mig styre. Knapper hendes BH op og lader mine hænder glide op og holde hendes grapefrugtformede bryster blidt og mærker vægten inden jeg blidt holder vorterne mellem mine pege- og tommelfingre. De bliver hurtigt hårde - hun sukker.

Jeg tænker "det her er løgn - en drøm". Men nej, den er god nok. Tænker på Simon Spies, som engang fik at vide, at man ikke kan købe kærlighed. "Nej" sagde Spies, "men man købe noget der ligner temmelig meget". For satan da, det her er for fedt! Hun griber min pik og viser sin klasse i de perfekte strøg, som gør mig helt stiv. Jeg skubber hende forover. Hun støtter på sengen. Jeg trækker hendes trusser ned og blotter de perfekte baller. Kysser hendes lænd, indelår og napper de lækre faste baller. Giver mig tid. Det er et sjældent gyldent øjeblik. Hun lægger sig på senge. Vi kysser, jeg kysser hendes hals, hendes bryster, maven, inderlår. Pirrer kysser hendes vulva, slikker ned langs kussen mod hendes spændte lår og puster på hendes klit. Hun sukker og jeg slikker så hendes lækre, delikate og nu våde køn - stikker tungen ind i hende og nyder hende i fulde drag en god stund. Smuk lidt lille, men delikat kusse, som buer let udad. Tilbage op til hendes mund. Hun skubber mig ned og kysser sig vej ned til min mave, mine nosser og min pik. Holy fuck, hvor hun sutter godt og dybt uden tænder og drillende. Sige jeg vil slikke hende også. 69 i et stykke tid. Ved ikke hvor længe. Gør mig umage. Pludselig kan jeg mærke hun spænder op. Hun er på vej! Jeg når at tænke "what vildt, når tror jeg sgu hun kommer". Ved ikke hvem af os, der kommer først. Men tror, der er da hun komme, at jeg kommer i hendes mund med et brag og hun kommer heftigt imens og stønner frækt på spansk. Fuck, hvor er det fedt! Bagefter en pause. Lidt espresso, lidt snak, lidt nus. Tror ikke jeg kan mere. Men efter lidt tid. Leger og sutter hun mig stiv. Derefter missionær og doggy, hvor jeg kommer helt vildt godt...
Jeg er helt færdig efter anden gang og er næsten ved at tude. Fuck, hvor er det langt ude. Kan stadig ikke forstår det. Må se hende igen, når hun kommer retur, men er også bange for bare naivt at forelske mig i denne gudinde...fuck jeg er 52 år gift og helt blæst væk...

I får ikke noget navn - vil ikke beskyldes for reklame, men beretningen er sand. Eventyret venter - carpe diem drenge!

Redigeret af Svindler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen
Ratata skrev, for 31 minutter siden:

Skal denne ikke flyttes til hyggesnak, har jo ikke noget med en anmeldelse at gøre...

Måske den skal flyttes til De Grå Sider ? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svindler skrev, for 42 minutter siden:

Måske Ratata måske, men jeg anmelder jo en unik oplevelse, men klart ikke for at støde nogen..

Tror nu ikke du ville støde hende ved at angive hendes navn. Lyder som en god oplevelse hvilket ikke overrasker hvis det er den kvinde som jeg tror det er. Da der garanteret er flere piger i byen der giver gode oplevelser vil jeg dog undlade at omdanne denne "anmeldelse" til en gætteleg.

Men gør dig selv (og hende) den tjeneste næste gang du anmelder herinde: Skriv hvem det er (også i overskriften) og giv et link til hendes annonce på EG eller hvor den ligger. Undtagelsen er hvis hun direkte frabeder sig anmeldelser.

Beskyldninger om reklame kan man blive udsat for, specielt hvis GP'en ikke er anmeldt før og man er ny og meget positiv. Men er GP'en anmeldt af andre, specielt dem med lidt flere anmeldelser på CV'et, så bliver man sjældent beskyldt for at reklamere.

Redigeret af kortehansen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk skrevet! Så levende, så overgivende og så ægte.

Kom gerne med et navn, da jeg savner mere end noget andet at blive forført på den måde, du så kunstnerisk beskriver.

Smukt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak KindKiddo - det er jo mega privat, for jeg blev rørt og fik så meget mere end jeg kom efter. Men klart, at ikke alle kan lide en anderledes beretning og en type anmeldelse, som ikke bare er "store patter og god til at få den i røven på et kvarter"..

Og, ja nogle af jer kan nok regne ud hvem, der er tale om her, men orker ikke at skulle forsvare mig imod de anklager, som pr automatik rettes mod folk med få eller ingen anmeldelser bag sig om reklame, hvis man er for begejstret.

Hvis det strider imod korrekt brug at udelad et navn, så beklager jeg naturligvis og sletter eller flytter gerne mit indlæg. Men, hun nævnte faktisk under vores smalltalk, at anmeldelser ikke altid var ønskværdige. Moderator!?

Anyways er sikker på at nogen af jer forstår poesien og det drømmeagtige skær af noget ægte og ophøjet trods penge og den deraf følgende type relation..

Med ønsket om alt godt..

Redigeret af Svindler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er en fremragende anmeldelse/poet-erotisk eventyr, Svindler. Dén slagsmål der gerne komme mere af her på sitet, efter min mening. Dejlig start på en fridag!

Jeg er selv ny, både her og i "GP -Gamet". Har haft nogle vilde oplevelser allerede, som jeg har signet op for at beskrive her på EG. Jeg har også linket til de pågældende piger og kun fået positiv respons. Har set anmeldelser med efterfølgende sure opstød, men er ikke selv røget i shitstorm. Din eventyrprinsesse kan da umuligt have noget imod at stå model, til så skøn en beretning du deler med os! 

God weekend derude 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svindler skrev, for 3 timer siden:

Måske Ratata måske, men jeg anmelder jo en unik oplevelse, men klart ikke for at støde nogen..

Det er helt ok at man gerne vil dele en god oplevelse, men holde navnet for sig selv. Men til en anden gang, så er det ikke en anmeldelse når du ikke vil dele navnet med andre. Så er det derimod et lille "eventyr" som hører til nede i hyggesnak ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal da være fuldstændig ligeglad med om nogen mener det er en reklame.. at du ikke skriver et navn giver lidt samme effekt.. Der vil altid være dem der brokker sig.. Jeg personligt synes det lyder som et fantastisk møde og er da interesseret i at vide hvem pigen er.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 4 timer siden:

@Svindler var du aktiv i Venus logen? Dit indlæg vækker minder fra dengang, hvor mange indlæg var skrevet lidt i samme stil som dit.

Hej GN - nej det var jeg ikke, men kan godt se, hvad du mener - tak. Er bare glad, hvis nogen kan lide min beretning, som jeg bare måtte af med..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 3 timer siden:

Det er helt ok at man gerne vil dele en god oplevelse, men holde navnet for sig selv. Men til en anden gang, så er det ikke en anmeldelse når du ikke vil dele navnet med andre. Så er det derimod et lille "eventyr" som hører til nede i hyggesnak ;) 

Ok, Prinz tak, det er modtaget og giver menig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Modsat et par andre vil jeg sige tak for en god og smuk anmeldelse. Jeg synes, den hæver sig over gennemsnittet, og den forfalder ikke ti udpensling i vulgære detaljer, men har et strøg af poesi. Jeg kan så godt leve med, at vi ikke får noget navn. Nå, nu blev det en anmeldelse af anmeldelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Modsat et par andre vil jeg sige tak for en god og smuk anmeldelse. Jeg synes, den hæver sig over gennemsnittet, og den forfalder ikke ti udpensling i vulgære detaljer, men har et strøg af poesi. Jeg kan så godt leve med, at vi ikke får noget navn. Nå, nu blev det en anmeldelse af anmeldelsen.

Takker Borende X glæder mig at høre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...