knaegten 15 Skrevet 9. Februar, 2017 Hej Nogle der kan anbefale en pige med fyldig røv og store bryster. Hun skal dog samtidig ikke være for stor Vh knaegten 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 9. Februar, 2017 (edited) Hvis hun godt må ha' lidt på sidebenene, uden dog at være tyk (synes jeg), så kan jeg absolut anbefale Birdie. Jeg besøgte hende i går og havde en herlig halv time isammen med en sød og fræk pige med mange tatoveringer og store, naturlige bryster og en nybarberet mis. Desværre har hun ikke billeder på annoncen lige nu, men send en sms, hun svarer. Redigeret 9. Februar, 2017 af Brutus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 10. Februar, 2017 Brutus skrev, for 21 timer siden: Hvis hun godt må ha' lidt på sidebenene, uden dog at være tyk (synes jeg), så kan jeg absolut anbefale Birdie. Jeg besøgte hende i går og havde en herlig halv time isammen med en sød og fræk pige med mange tatoveringer og store, naturlige bryster og en nybarberet mis. Desværre har hun ikke billeder på annoncen lige nu, men send en sms, hun svarer. Til orientering er hendes bryster ikke af naturlig oprindelse, ifølge hende selv, men hun kan jo tage fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 10. Februar, 2017 Ok, de føles naturlige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 143 Skrevet 16. Februar, 2017 Brutus skrev, den 10/2/2017 at 18:04: Ok, de føles naturlige! Nu har du mødt hende før. Har Birdie nogle dejlige fyldige lårbasser og en stor røv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 17. Februar, 2017 Alt er relativt, men der er bestemt noget at tage fat i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg