Hop til indhold

Fyldig røv og store bryster

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Nogle der kan anbefale en pige med fyldig røv og store bryster. Hun skal dog samtidig ikke være for stor :D

Vh knaegten

Skrevet

Hvis hun godt må ha' lidt på sidebenene, uden dog at være tyk (synes jeg), så kan jeg absolut anbefale Birdie. Jeg besøgte hende i går og havde en herlig halv time isammen med en sød og fræk pige med mange tatoveringer og store, naturlige bryster og en nybarberet mis. Desværre har hun ikke billeder på annoncen lige nu, men send en sms, hun svarer. 

Redigeret af Brutus

Skrevet
Brutus skrev, for 21 timer siden:

Hvis hun godt må ha' lidt på sidebenene, uden dog at være tyk (synes jeg), så kan jeg absolut anbefale Birdie. Jeg besøgte hende i går og havde en herlig halv time isammen med en sød og fræk pige med mange tatoveringer og store, naturlige bryster og en nybarberet mis. Desværre har hun ikke billeder på annoncen lige nu, men send en sms, hun svarer. 

Til orientering er hendes bryster ikke af naturlig oprindelse, ifølge hende selv, men hun kan jo tage fejl ;)

Skrevet

Ok, de føles naturlige!

Skrevet
Brutus skrev, den 10/2/2017 at 18:04:

Ok, de føles naturlige!

Nu har du mødt hende før. 

Har Birdie nogle dejlige fyldige lårbasser og en stor røv?

Skrevet

Alt er relativt, men der er bestemt noget at tage fat i.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.