Hop til indhold
sprøjte klar

Hvem har leget med de største patter her på fyn??

Recommended Posts

Ja vil Mega gerne høre hvem der har leget med en kvinde med KÆMPE patter her på Fyn!!

Om det er glædespige ELLER privat er som sådan ligegyldigt, BARE det er en kvinde det er muligt at komme i kontakt med....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt

Det er lige meget hvor store patterne er, derfor kan man lige så godt tage de største.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angelina Angel har også nogle store flotte bryster. Men hun kommer desværre heller ikke så meget på Fyn mere.

Det samme gælder Malua, som er en af mine favoritter. Rigtig dejlige og flotte bryster. Men desværre heller ikke på Fyn mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan skrev, for 4 timer siden:

Angelina Angel har også nogle store flotte bryster. Men hun kommer desværre heller ikke så meget på Fyn mere.

Det samme gælder Malua, som er en af mine favoritter. Rigtig dejlige og flotte bryster. Men desværre heller ikke på Fyn mere. 

Jeg savner Malua og Trine :( Jeg prøvede faktisk at ringe til Malua i dag for at høre om hun snart vender tilbage. Desværre tog hun den ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 12 timer siden:

Jeg savner Malua og Trine :( Jeg prøvede faktisk at ringe til Malua i dag for at høre om hun snart vender tilbage. Desværre tog hun den ikke...

Jeg har en aftale med Malua på torsdag. Så vil jeg selvfølgelig høre hende om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange år siden, dumpede  jeg ind på klinik, Ørstedsgade, er lukke for en del år siden..

En ikke helt ung dame var der, mega  mega bryster i en stram t shirt...

Linsy s bryster er peanuts ved siden af...

 De var pumpet op, så vorterne spilet ud til siderne, kun meget lidt forhøjelse på midten..

Hun snakked som et vandfald, men jeg var ikke til at overtale, ikke lige noget for mig, med de silikone babser, eller hvad der var inden i..

Pludselig trak hun blusen op og førte mit hoved rundet på attributterne..

Jeg slikkede, suttede og gramsede det bedste jeg havde lært..

Pludselig, stop, smid tøjet, jeg trænger til leg med mine bryster, som sagt så af tøjet..

Hun havde haft  en rigtig kedelig dag, ingen kunder..

Hun hånd behandlede jernet, mens jeg tog flere jordomrejser.. suttede  hårdt på vorterne, hvilket hun nød og opfordrede til..

og endte stående, med kalorius i munden på hende, hvor udløsningen kom, for derfra at sjavle ud og ned på melonerne...

Det var en dejlig omgang, og så gratis.

Hurtig bad og i tøjet, kig ind en anden dag,,, når jeg trænger, var afskedssalutten..inden hun skulle lukke..

Har aldrig set hende siden, desværre..

Sexeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 3 timer siden:

Jeg er stadig på Fyn, har dog bare lige været væk i lidt tid :) hold øje med vagtplanen hos skibhuspigerne.dk 

Håber vi ses i Randers, så jeg kan lege med dine mega bryster smukke Angelina Angel ..kys fra Markild

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 13 timer siden:

Jeg er stadig på Fyn, har dog bare lige været væk i lidt tid :) hold øje med vagtplanen hos skibhuspigerne.dk 

Fantastisk. Glæder mig allerede.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 13 timer siden:

Sjovt du lige skulke nævne hende. Og så store er de vel heller ikke?

 

Ja haha! 85i er stort nok til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan skrev, den 14/2/2017 at 06:57:

Jeg har en aftale med Malua på torsdag. Så vil jeg selvfølgelig høre hende om det. 

Jeg misunder dig :) Men bed hende endelig om at vende tilbage. Det ville være lækkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 18 timer siden:

Jeg misunder dig :) Men bed hende endelig om at vende tilbage. Det ville være lækkert!

Det er hermed gjort. Og hun overvejer det meget.  Jeg tror (håber) på at hun er tilbage inden året er omme. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan skrev, for 18 timer siden:

Det er hermed gjort. Og hun overvejer det meget.  Jeg tror (håber) på at hun er tilbage inden året er omme. :)

Fedt, tak for indsatsen! Håber du havde det fornøjeligt med hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er som om der er gået temmelig meget "inflation" i bryststørrelser de sidste 10-20 år! Førhen var dobbelt D-skåle rigtig store bryster - idag er de nærmest ingenting! Om det er konkurrencen om kunder blandt glædespigerne, som gør at bryster bare vokser og vokser i annoncerne, ved jeg ikke. For mig er "mega" bryster noget af det største der findes.....så jeg er vist ikke helt enig med Markild her, om at den GP der omtales, har mega bryster (JJ-skål som hun reklamerer med) - og da slet ikke ud fra billederne at se. 

Til sammenligning kunne man jo prøve Pill - hun har H-skål og de er i min verden tæt på MEGA. Hun er ganske vist meget rund og kvindelig, men altså med nogle enorme fortrin. Sød og fræk og yder god sex.

Hun er iøvrigt i Odense idag ;)

ODENSE DANSKE PILL
Kvindelige former, vaskeægte H-skåls bryster  Kæresteoplevelser. Klostervej 23B.

6617 8748

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...