Hop til indhold

Hurtig spørgsmål

Featured Replies

Skrevet

Hej alle, jeg vil lige vide om man i en tantra massage indeholder hj/bj? Og er der andre der har prøvet en tantra massage, er det 3-400 kr værd?

Skrevet
Anton123 skrev, for 1 minut siden:

Hej alle, jeg vil lige vide om man i en tantra massage indeholder hj/bj? Og er der andre der har prøvet en tantra massage, er det 3-400 kr værd?

Det lyder godt nok billigt uanset om det er inkl. eller ej :)

Skrevet
  • Author
DK fyr 34 skrev, for 12 minutter siden:

Det lyder godt nok billigt uanset om det er inkl. eller ej :)

Ja 400 kr for en hel time pardise tantra massage hos en thai klinik tæt på strøget i københavn som jeg har prøver 1 gang tidligere .. men jeg vil vide lidt mere omkring hvad der sker i en tantra massage

Skrevet
Anton123 skrev, for 2 minutter siden:

tantra til 300-400 -så er det 30 min uden hj/bj

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 14 minutter siden:

tantra til 300-400 -så er det 30 min uden hj/bj

300 for 30 min og 400 for hel time.. jeg har da hørt nogle sige tantra betyder hj inklusiv .. men du mener der ikke er hj/bj til ddn pris?

Skrevet
Anton123 skrev, for 2 minutter siden:

300 for 30 min og 400 for hel time.. jeg har da hørt nogle sige tantra betyder hj inklusiv .. men du mener der ikke er hj/bj til ddn pris?

vil gætte på du skal slippe 200 ekstra for hj-og 300 ekstra for bj. bare mit gæt.

Skrevet

@Anton123 Jeg tror ikke det har meget med tantra at gøre. Thai tantra er langt fra tantra universet.

Men derfor kan det sagtens være dejligt og frækt. Men du skal nok tillægge 300 til prisen hvis du skal have hj. 

God aften og nyd det, hvad end du finder på :-)

Skrevet

Jeg tror ikke, at du kan gå ud fra, at seksuelle ydelser er med i tantra. Jeg har ikke selv erfaring med det, men jeg har en mor, der dyrker det, og der er det ikke sex men bare massage på en lidt mere erotisk måde med en professionel (sådan som jeg har forstået det) 

Det er nok bedst lige at spørge, inden du bestiller tid, så du ikke bliver skuffet. <3

Alligevel tror jeg, at 3-400 er værd at give for tantra med eller uden hj/bj. Jeg har ihvertfald hørt godt om det :) God fornøjelse <3 

Redigeret af Sofiala

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.