Hop til indhold

Recommended Posts

Anton123 skrev, for 1 minut siden:

Hej alle, jeg vil lige vide om man i en tantra massage indeholder hj/bj? Og er der andre der har prøvet en tantra massage, er det 3-400 kr værd?

Det lyder godt nok billigt uanset om det er inkl. eller ej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 minutter siden:

Det lyder godt nok billigt uanset om det er inkl. eller ej :)

Ja 400 kr for en hel time pardise tantra massage hos en thai klinik tæt på strøget i københavn som jeg har prøver 1 gang tidligere .. men jeg vil vide lidt mere omkring hvad der sker i en tantra massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 2 minutter siden:

Hej alle, jeg vil lige vide om man i en tantra massage indeholder hj/bj? Og er der andre der har prøvet en tantra massage, er det 3-400 kr værd?

tantra til 300-400 -så er det 30 min uden hj/bj

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 14 minutter siden:

tantra til 300-400 -så er det 30 min uden hj/bj

300 for 30 min og 400 for hel time.. jeg har da hørt nogle sige tantra betyder hj inklusiv .. men du mener der ikke er hj/bj til ddn pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 2 minutter siden:

300 for 30 min og 400 for hel time.. jeg har da hørt nogle sige tantra betyder hj inklusiv .. men du mener der ikke er hj/bj til ddn pris?

vil gætte på du skal slippe 200 ekstra for hj-og 300 ekstra for bj. bare mit gæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Anton123 Jeg tror ikke det har meget med tantra at gøre. Thai tantra er langt fra tantra universet.

Men derfor kan det sagtens være dejligt og frækt. Men du skal nok tillægge 300 til prisen hvis du skal have hj. 

God aften og nyd det, hvad end du finder på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke, at du kan gå ud fra, at seksuelle ydelser er med i tantra. Jeg har ikke selv erfaring med det, men jeg har en mor, der dyrker det, og der er det ikke sex men bare massage på en lidt mere erotisk måde med en professionel (sådan som jeg har forstået det) 

Det er nok bedst lige at spørge, inden du bestiller tid, så du ikke bliver skuffet. <3

Alligevel tror jeg, at 3-400 er værd at give for tantra med eller uden hj/bj. Jeg har ihvertfald hørt godt om det :) God fornøjelse <3 

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...