Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi for et stykke tid siden.

Hun lukkede mig ind på bagsiden af det kendte hus i Rødovre. Hun er meget sød, grinene og smilende.

Fik alt tøjet af og lagde mig på sengen og hun velholdte tøjet på, så lå vi der og nussede lidt. Spurgte hende om hun ikke skulle have tøjet af og så lå vi der nøgne og nussede. Fik kysset hende over det hele, dejlige naturlige bryster og så ned og slikke hende - det kunne hun rigtig godt lide og vred sig rundt - så det virkede fantastisk på hende. Så var det hendes tur til at gøre gengæld og vupti var hun igang uden gummi, hvilket overraskede mig noget, da det havde jeg ikke lige planlagt. 

Hun orkede vist ikke andet, så hun gjorde alt for at det skulle slutte med det og det blev det.

Så ingen stillinger eller andet - hmm.

Hun er sød og lækker - meget slank, tynd og bitte - men jeg synes hun var et besøg værd, selvom jeg nok skulle have været mere insisterende omkring stillinger. Synes jo selv at jeg er Guds gave til kvinderne, men det kan jo være hun ikke var enig - haha.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...