Hop til indhold

Kender I "Ung pige mangler økonomiske midler"

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har været hos hende der hedder

ung pige mangler økonomiske midler, hun er inde på annoncelight.dk 

Redigeret af Extinguisher
det er ikke raketvidenskab at lave en informativ overskrift

Skrevet
Michael7 skrev, for 26 minutter siden:

Er der nogen som har været hos hende der hedder

ung pige mangler økonomiske midler, hun er inde på annoncelight.dk 

Det er nemmere at få hjælp, hvis du smider et link ind:

https://annoncelight.dk/showad/221394

Skrevet

Kender den ikke - men den lugter laaangt væk af fake. 

Skrevet

Du skal i hvert fald ikke give hende penge på forhånd. Tror dog også at hun er fake uden at have googlet hendes fotos.

Skrevet
Vestegnen skrev, for 33 minutter siden:

Du skal i hvert fald ikke give hende penge på forhånd. Tror dog også at hun er fake uden at have googlet hendes fotos.

Kan lige tilføje, at hendes 3 billeder hverken dukker op på Google eller Tineye. :) (Derfor kan hun jo selvfølgelig stadig være fake)

Skrevet

Jeg vil også sige fake. Hun ser jo meget tyndere ud på billede 1 end nr 2.. brugernavnet lyder heller ikke helt som en nybegynder, som hun påstår i annoncen. En anden har skrevet "ingen forudbetaling", og det vil jeg give ham ret i. Hvis du så vil tage chancen, så har du i det mindste kun tabt pengene på køreturen ;)<3 

Skrevet

Hun har haft den samme annonce på 11. januar i år, hvor hun også oprettede profilen, så der burde være en eller flere, som har haft kontaktet hende, ellers var der vel ingen grund til at prøve igen. Spørgsmålet er så, om de personer også holder til herinde.

Skrevet

Jeg synes nu også at jeg har set billederne før. Det er ikke alt Google opsnapper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.