Hop til indhold
Jørgensen

Gloryhole i København - nogen der har prøvet det?

Recommended Posts

God aften d'herrer,

Har nogen af jer erfaringer med denne annonce:

http://www.voksenbasen.dk/annonce/gloryhole-i-koebenhavn/

Jeg ved godt, at der er mange lignende annoncer, hvor det ikke just er en kvinde, der gemmer sig bag hullet, men her lægges der ikke skjul på, at der er både en mand og en kvinde, og - vigtigst - det tilbydes i annoncen, at manden kan gå ud af rummet. For at man som 'bruger' skal kunne stole på det, så må man vel kunne se gennem hullet, at manden forlader rummet - og efterfølgende kunne fornemme, at han ikke kommer tilbage. Jo lidt svært at kigge gennem hullet, samtidig med, at pikkemanden også er der.

Ser frem til jeres evt. tilbagemeldinger.

/ Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 9 minutter siden:

Lorte link, fyldt med Pop-ups!!! Minus Jørgensen! :-(

Når jeg klikker på linket her på siden, så får jeg absolut ingen pop-ups! ...  Måske du skulle tjekke din computer for andet snavs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
frenchlover1 skrev, for 3 timer siden:

Er allerede anmeldt her på EG. Søg og du skal finde :-)

venligst

French

 

Ja, der er en "lille" anmeldelse, men tråden bliver meget hurtigt afsporet, mht. andre steder der evt.tilbyder, HVEM der sidder på den anden side osv. osv.

Kunne godt bruge et par ord mere - om den pigen fra denne annonce ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt "hullet". Det er er i en pæn lejlighed i NV, tæt på Søborg. Man ringer på, gangdøren kan åbnes, går op ad trappen og kommer op til en lejlighedsdør, som står på klem. Inde i den lille entre er der opsat en plade til døren til et rum. I denne plade er der et hul til kalorius. Pigen sidder klar bag pladen med hullet.

Man lægger sin jakke og evt. bukser på en taburet i entréen. Herefter afleveres beløbet gennem hullet. Pigen er topløs og trækker ned i sine trusser, så man gennem hullet kan se, at det er en pige. Herefter stikkes kalorius ind og den store guffetur begynder.

Pigen er en naturlig pæn thai i begyndelsen af tyverne. Hun er god til at sutte og jeg kom hurtigt. Men det er ubekvemt at stå op med kalorius gennem et hul. Højden på hullet passer heller ikke helt. Man må ikke komme i munden på pigen, hvilket trækker ned. Og i forhold til priserne hos andre dygtige suttepiger er det dyrt. Det var en smule ulækkert, at kalorius var i kontakt med et hul, som har været ramt af andre pikke. Det var også ubehageligt at placere sit ansigt på pladen tæt på en stor plet skabt af tidligere besøgende udåndinger. Jeg kommer nok ikke igen, da det er mindre renligt med pladen samt en anelse for dyrt, når man ikke må komme i pigens mund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 9 timer siden:

Ja, der er en "lille" anmeldelse, men tråden bliver meget hurtigt afsporet, mht. andre steder der evt.tilbyder, HVEM der sidder på den anden side osv. osv.

Kunne godt bruge et par ord mere - om den pigen fra denne annonce ;-)

Synes du anmeldelsen jeg har sat ind herunder er lille ;-)?

Jeg synes den er pænt lang og nærmest ikke kan gøres bedre :-) 

den_anden     11

  • den_anden
  • Medlem
  • 16 indlæg
Hej,
 
jeg har ikke særlig mange indlæg herinde, og så har folk det med at mistro én for fup & falsk markedsføring. Det må jeg jo så tage med. Men hun (og er 99% sikker på det er en hun) er the real deal: https://annoncelight.dk/showad/218395
 
Kort fortalt:
  • Skrev til emailen. Blev bedt om at sende et mobilnummer, så ville hun sende flere informationer. Tog chancen, og fik en adresse og et par instruktioner. 
  • Lavede en aftale. 
  • Mødte op på adressen, en pæn og velholdt opgang i en pæn del af 2400. 
  • Ringede på dørtelefonen til aftalt tid. Blev lukket ind. Gik op til døren som stod på klem. 
  • Lukkede mig ind i en pæn og velholdt entre med dæmpet belysning. Lukkede døren efter mig. 
  • Hullet (i en spånplade sat foran indgangen til stuen) var stort nok til at jeg kunne se benene og skridtet på en kvinde. Spinkle ben, små sorte trusser. Lignede på ingen måde en mand ;)
  • Afleverede de aftalte 500 kr, og stak derefter min pik ind. 
  • Blev suttet blødt og vådt og godt. Hun brugte også hånden indimellem, men hun vidste hvad hun havde gang i. Hun stønnede lidt indimellem, og det lød afgjort som en kvinde. 
  • Som aftalt bankede jeg 3 gange lige inden jeg skulle til at komme. Hun fik mig til at komme med hånden, men det føltes perfekt. 
  • Hun tørrede min pik af med et håndklæde. 
  • Jeg gik igen. Vi havde ikke sagt et ord. 
  • På gaden modtog jeg en sød besked om tak for besøget. 
God, fræk og intens oplevelse. Helt klart de 500 værd. Både for blowjobbet og iscenesættelsen. 
 
Chance for gentagelse: høj. 
 
God aften ;-) 
Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
frenchlover1 skrev, for 31 minutter siden:

Synes du anmeldelsen jeg har sat ind herunder er lille ;-)?

Jeg synes den er pænt lang og nærmest ikke kan gøres bedre :-) 

den_anden     11

  • den_anden
  • Medlem
  • 16 indlæg
Hej,
 
jeg har ikke særlig mange indlæg herinde, og så har folk det med at mistro én for fup & falsk markedsføring. Det må jeg jo så tage med. Men hun (og er 99% sikker på det er en hun) er the real deal: https://annoncelight.dk/showad/218395
 
Kort fortalt:
  • Skrev til emailen. Blev bedt om at sende et mobilnummer, så ville hun sende flere informationer. Tog chancen, og fik en adresse og et par instruktioner. 
  • Lavede en aftale. 
  • Mødte op på adressen, en pæn og velholdt opgang i en pæn del af 2400. 
  • Ringede på dørtelefonen til aftalt tid. Blev lukket ind. Gik op til døren som stod på klem. 
  • Lukkede mig ind i en pæn og velholdt entre med dæmpet belysning. Lukkede døren efter mig. 
  • Hullet (i en spånplade sat foran indgangen til stuen) var stort nok til at jeg kunne se benene og skridtet på en kvinde. Spinkle ben, små sorte trusser. Lignede på ingen måde en mand ;)
  • Afleverede de aftalte 500 kr, og stak derefter min pik ind. 
  • Blev suttet blødt og vådt og godt. Hun brugte også hånden indimellem, men hun vidste hvad hun havde gang i. Hun stønnede lidt indimellem, og det lød afgjort som en kvinde. 
  • Som aftalt bankede jeg 3 gange lige inden jeg skulle til at komme. Hun fik mig til at komme med hånden, men det føltes perfekt. 
  • Hun tørrede min pik af med et håndklæde. 
  • Jeg gik igen. Vi havde ikke sagt et ord. 
  • På gaden modtog jeg en sød besked om tak for besøget. 
God, fræk og intens oplevelse. Helt klart de 500 værd. Både for blowjobbet og iscenesættelsen. 
 
Chance for gentagelse: høj. 
 
God aften ;-) 

Nej, den er ganske fin, jeg læste en anden, der var noget kortere, og hvor hele tråden blev "lavet om til" at handle om hvor man ELLERS kunne få det, og om det var en M/K der udførte osv. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 7 timer siden:

Men det er ubekvemt at stå op med kalorius gennem et hul. Højden på hullet passer heller ikke helt.

Det kan man forbedre noget ved at  lave et aflangt hul - eller lave hullet i en plade, der kan skydes op og ned, så den passer til alle benlængder.

Man kan også sætte en plastring i hullet, så den er nem at rengøre efter hvert besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 7 timer siden:

Men det er ubekvemt at stå op med kalorius gennem et hul. Højden på hullet passer heller ikke helt.

Det kan man forbedre noget ved at  lave et aflangt hul - eller lave hullet i en plade, der kan skydes op og ned, så den passer til alle benlængder.

Man kan også sætte en plastring i hullet, så den er nem at rengøre efter hvert besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...