Hop til indhold
Oldtimer

Vanessa - Pussy Galores, blew my mind

Recommended Posts

Kære brødre, undskyld den anglificerede overskrift, men WOW.

Til sagen:

Jeg havde fået lyst til en tur med en god glædespige, men tid og andre ting spillede ind, så endelig fik jeg mulighed. Nettet blev gennemstøvet og Vanessa så spændende ud. Jeg satsede en tur til byen og var heldig. Vanessa var ledig, så vi aftalte en halv time forkælelse (af mig, altså).

Efter de obligatoriske fem minutters venten (de føles meget længere) kom hun ind til mig, hvor jeg stod i mit stramme fødselsdagstøj (betyder at jeg var nøgen og er noget overvægtig). Vanessa er en kurvet , dejlig pige, mørk i huden med smukke sorte lokker og et par dejlige brune øjne. Faktisk er hun egentlig ikke min type, jeg foretrækker (rent optisk og i fantasien) slanke, langbenede piger med små numser. Men Vanessa havde denne udstråling, der altid går lige i minitimeren. Vi hilste alle tre på hinanden stående og jeg fik kys og kram og lidt tungebrydning, før jeg blev inviteret op i sengen.

Vanessa er i besiddelse af nogle vældigt smukke bryster og hun forstår at bruge dem, hun har en intimpiercing og det er desværre lidt turn-off for mig. Der blev altså ikke ydet særligt meget fransk fra min side. Jeg holder ellers vældig meget af at yde denne service og har ofte fået ros for mit tungeekvilibristeri.

Der skulle så kneppes og synet af denne dejlige kvinder under mig og lydene fra vore skød, der klaskede sammen, var fantastisk. Ridningen var heller ikke dårligt (jysk humor), men alligevel endte vi i en missionær.

Bagefter havde vi en hyggelig snak indtil telefondamen bankede utålmodigt på.

Kommer jeg igen, ikke helt usandsynligt, de bryster vil jeg gerne kramme igen og den måde hendes fisse strammede om minitimeren er også noget, der kunne genopleves. Hun er også rigtig sød og dejlig. To minusser: Hendes intimpiercing, som afholdt mig fra tungearbejdet. Jeg har desværre haft et par ubehagelige oplevelser med netop dette. Derudover lugtede hun af tobaksrøg og som ikke ryger med sarte luftveje trækker det også ned.

Tilgengæld er intelligens meget ophidsende og den er Vanessa i besiddelse af (hun fortalte mig sin grad og jeg har ingen grund til at tvivle)

Og så er hun et supergodt knald. God fornøjelse med Vanessa.

Links:

http://www.pussygalores.dk/vanessa.htm

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/vanessa/

Venligst OT, hvis mini stadig har fornemmelsen af Vanessas f...e

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...