Hop til indhold
T.Hansen47

Stella i Svendborg, er rigtig Sød og Fræk

Recommended Posts

Lad os starte med et link, så er det husket :P

https://annoncelight.dk/showad/222586

Stella har været på Kongebakken en 3 dages tid nu, og jeg har haft kik på hende lige siden hun kom til,byen, hun ser jo dejlig ud,

I aften havde jeg tid, råd og mulighed og nu har jeg så besøgt hende :)

Jeg havde booket den sædvanlige halve time med superfransk, jeg fik ikke spurgt ind til kys, det engelske var ikke i top, men pigen lød superglad og frisk.

Jeg ankommer, blir lukket ind af en storsmilende Stella, der straks går ind i et stort knus, og hendes ene hånd finder uden besvær ned i mine bukser og gir kalorius og boller et lille klem.

Så er tonen jo lagt an, jeg får hurtigt smidt kludene og hun også.

Sexen er nok meget klassisk, jeg får et blowjob, det gør hun rigtigt godt, dybt og længe, så slikker jeg hende lidt tilbage, og hun vrider sig yderst indtagende, jeg hopper på i missionær, hun er god og stram så det går ikke særlig længe før jeg kommer.

Men det var virkeligt godt, som en ægte klassiker bør være. Hun var med hele vejen, 100%. Ikke noget med at kikke på telefon eller virke fraværende. Det var dejligt tydeligt at det var MIG det drejede sig om :) Jeg prøvede til med et kys, og fik tilbudt en trutmund til tantekys. Jaja, det kunne jeg jo godt, men da jeg kom tættere på blev det til lidt mere, ikke rigtige tungekys, men frække slik på uventede tidspunkter kom med i legen :)

Hun er absolut en anbefaling værd til fyren der gerne vil ha lidt mere end bare et hurtigt knald. Hun er værd at bruge lidt tid sammen med.

Billederne, spørger i så; er de ægte?...... Jeg tvivler, men da jeg så hende var jeg ligeglad, hun er smuk, lige en anelse buttet, sorte øjne og hår, en helt naturlig LÆKKER krop med et par flotte bryster der ikke har fået kunstig hjælp. Ikke et eneste strækmærke eller andet der antyder at hun født. 

Og så var hun ikke nærig med tiden, måske har hun ikke haft travlt idag. Ihvertfald betalte jeg for en halv time, men med hyggesnak og kysseri og kælen efter sex blev der nok brugt et kvarter mere :) Det er jo ikke noget jeg kan garantere andre oplever, .....

Anbefalelsesværdi - Yup! :)

P.S - undervejs fandt jeg ud af at hendes Engelsk virkelig ikke er særlig godt, men hun kan en del Tysk, så det lykkedes os at få en nogenlunde kommunikation :)

Kikker lige hendes billeder igen, jeg tror de er ægte, naturligvis fotoshoppet, men jeg har lige haft min pik i den mund.....( undskyld sproget ) det må sgu være hende....

 

 

 

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så lige et glimt af Melissa ja. Hun var der også.

Hun så dejlig ud, jeg ville have været glad for at besøge hende også......

Jeg så hende kun kort, men mit indtryk var en rigtig god krop, slank og med dejlig strutnumse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...