Hop til indhold
Sofiala

Hvad opfatter I som blid dominans til hende?

Recommended Posts

Jeg har haft lidt forskellige fantasier om blid dominans til mig, så jeg overvejer at prøve det af. Det er lidt nyt for mig, så jeg ved ikke helt endnu hvad det indebærer? Hvis nogen har erfaringer med det, hører jeg gerne fra jer om f.eks. hvad der tænder jer, eller hvordan man aftaler sådan noget, da det vil blive første gang med en fremmed, hvis jeg opretter en annonce med ønsket. 

Det skal lige siges, at jeg ikke tænder på tis eller afføring. Jeg er heller ikke til analsex. Det er lidt mere små lussinger, få ordrer eller det at blive taget lidt hårdt og aggressivt jeg gerne vil prøve...

Jeg håber på nogle gode svar, og hvis der sidder en sød mand i Sydøstjylland, som har lyst til at introducere mig for det, så skriv endelig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CamillaErotica

Hej Sofiala :)

Jeg tilbyder selv at agere mellemhård slavepige som indebærer, at blive verbalt ydmyget og få "mellemhårde" klaps i røven, der gerne må efterlade lettere røde mærker. Jeg tænder selv meget på lussinger og spyt, så det modtager jeg også gerne. 

Jeg aftaler altid "do's & dont's" med gæsten inden vi går i gang og har kun haft virkelig gode oplevelser indtil videre :D

Jeg syntes helt sikkert at du skal prøve at kaste dig ud i det! 

Knus til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, den 8/2/2017 at 23:10:

Jeg har haft lidt forskellige fantasier om blid dominans til mig, så jeg overvejer at prøve det af. Det er lidt nyt for mig, så jeg ved ikke helt endnu hvad det indebærer? Hvis nogen har erfaringer med det, hører jeg gerne fra jer om f.eks. hvad der tænder jer, eller hvordan man aftaler sådan noget, da det vil blive første gang med en fremmed, hvis jeg opretter en annonce med ønsket. 

Det skal lige siges, at jeg ikke tænder på tis eller afføring. Jeg er heller ikke til analsex. Det er lidt mere små lussinger, få ordrer eller det at blive taget lidt hårdt og aggressivt jeg gerne vil prøve...

Jeg håber på nogle gode svar, og hvis der sidder en sød mand i Sydøstjylland, som har lyst til at introducere mig for det, så skriv endelig

Jeg ved ikke rigtigt, om det er lige dét, du her søger, men jeg havde engang en oplevelse – måske min allerfrækkeste? – med en femten år yngre kollega på en forretningsrejse.

Vi var i en sydeuropæisk by på en årstid, hvor kirsebærtræerne blomstrede i fuld flor, så der var rigtigt forår i luften. For at gøre en lang snak kort, så endte vi på mit hotelværelse efter en aften med en god middag med rigtig god vin ude i byen, og det trak efterhånden op til "noget". Kollegaen var dog lidt tilbageholdende og forklarede, at hun ikke havde barberet sig – som om det var noget skamfuldt.

Jeg sagde kækt, at det kunne jeg da sagtens klare – jeg havde jo både min barberskum og min skraber. Hun var egentlig lidt varm på ideen, men spurgte så lidt tøvende til, hvis hun nu fortrød. Jeg svarede atter kækt, at jeg da bare bandt hende til sengen, så hun ikke kunne stikke af.

Det tændte hende faktisk, og så kunne det pludseligt ikke går hurtigt nok. Jeg bandt hende til sengestolperne med lagnerne (måske lidt på skrømt) og gav hende et håndklæde over øjnene, så hun var tvunget til at bruge sine andre sanser til det yderste.

Så tog jeg fat med skum og barberblad. Jeg gav mig god tid, da jeg var uøvet i dette fremmede terræn og ikke ville gøre hende skade. Men da jeg var færdig, var kollegaen helt oppe og køre af behandlingen, og underlivet var "blødt og varmt". Det endte, som man må forestille sig, ret saftigt.

De næste to dage var ret fornøjelige, omend dusken jo kun kunne "bekæmpes" én gang.

Jeg spurgte hende før afrejsen, hvad der havde fået tingene til "at glide", og hun svarede, at det var udsigten til at blive bundet og være "hjælpeløs" i hænderne på en anden persom, som hun dog vidste ikke ville gøre hende noget ondt. Desværre har jeg ikke haft lejlighed til at gentage succesen.

Er det noget i den retning, der tænder dig?

Redigeret af Borende X
Slavefeil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved ikke rigtigt, om det er lige dét, du her søger, men jeg havde engang en oplevelse – måske min allerfrækkeste? – med en femten år yngre kollega på en forretningsrejse.

Vi var i en sydeuropæisk by på en årstid, hvor kirsebærtræerne blomstrede i fuld flor, så der var rigtigt forår i luften. For at gøre en lang snak kort, så endte vi på mit hotelværelse efter en aften med en god middag med rigtig god vin ude i byen, og det trak efterhånden op til "noget". Kollegaen var dog lidt tilbageholdende og forklarede, at hun ikke havde barberet sig – som om det var noget skamfuldt.

Jeg sagde kækt, at det kunne jeg da sagtens klare – jeg havde jo både min barberskum og min skraber. Hun var egentlig lidt varm på ideen, men spurgte så lidt tøvende til, hvis hun nu fortrød. Jeg svarede atter kækt, at jeg da bare bandt hende til sengen, så hun ikke kunne stikke af.

Det tændte hende faktisk, og så kunne det pludseligt ikke går hurtigt nok. Jeg bandt hende til sengestolperne med lagnerne (måske lidt på skrømt) og gav hende et håndklæde over øjnene, så hun var tvunget til at bruge sine andre sanser til det yderste.

Så tog jeg fat med skum og barberblad. Jeg gav mig god tid, da jeg var uøvet i dette fremmede terræn og ikke ville gøre hende skade. Men da jeg var færdig, var kollegaen helt oppe og køre af behandlingen, og underlivet var "blødt og varmt". Det endte, som man må forestille sig, ret saftigt.

De næste to dage var ret fornøjelige, omend dusken jo kun kunne "bekæmpes" én gang.

Jeg spurgte hende før afrejsen, hvad der havde fået tingene til "at glide", og hun svarede, at det var udsigten til at blive bundet og være "hjælpeløs" i hænderne på en anden persom, som hun dog vidste ikke ville gøre hende noget ondt. Desværre har jeg ikke haft lejlighed til at gentage succesen.

Er det noget i den retning, der tænder dig?

Jeg foretrækker egentlig at klare barberingen selv, men sådan som du beskriver det lyder det egentlig lidt frækt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, den ‎08‎-‎02‎-‎2017 at 23:10:

Jeg har haft lidt forskellige fantasier om blid dominans til mig, så jeg overvejer at prøve det af. Det er lidt nyt for mig, så jeg ved ikke helt endnu hvad det indebærer? Hvis nogen har erfaringer med det, hører jeg gerne fra jer om f.eks. hvad der tænder jer, eller hvordan man aftaler sådan noget, da det vil blive første gang med en fremmed, hvis jeg opretter en annonce med ønsket. 

Det skal lige siges, at jeg ikke tænder på tis eller afføring. Jeg er heller ikke til analsex. Det er lidt mere små lussinger, få ordrer eller det at blive taget lidt hårdt og aggressivt jeg gerne vil prøve...

Jeg håber på nogle gode svar, og hvis der sidder en sød mand i Sydøstjylland, som har lyst til at introducere mig for det, så skriv endelig

Jeg har mest erfaring med den mere psykologiske dominans af hende - Forstået på den måde, at hun accepterer at hendes krop er mit legetøj (På den gode måde.) mens hun samtidig er frisk på snak osv... Lidt svært at forklare, men forestiller man sig en mental/psykologisk skillelinje mellem hendes fysiske "Jeg" og hendes mentale "Jeg", så er man på sporet af, hvad jeg mener :-)

Det er jo klart, at man skal respektere hinanden, men dertil hører også at hun skal "kende sin plads" og kunne fornemme hvornår jeg vil bruge hendes fysiske "Jeg" og hvornår jeg vil fornemme hendes mentale "Jeg".

Som eksempel er det normalt en del af legen, at jeg ikke som sådan planlægger at hun skal få orgasme (Selvom hun mange gange får det helt spontant alligevel..) men sker det, så skal hun sige det. Samtidig kan hun også blive bedt om at koncentrere sig om noget specifikt imens hendes krop er udsat for andre frække ting (Snakke i telefon imens hun har sex - som et godt eksempel.)

Hendes på/afklædning er også noget jeg bestemmer, (Fra inderst til yderst) så det giver ofte nydelse begge veje - Jeg skal finde på noget pænt/frækt til hende, og hun skal acceptere, at hun skal tage det på... Så der er et element af mental eksponering af hende også.. Nyder meget de tanker hun har omkring hvad hun skal have på for at efterleve mine ordrer... Kvinder og påklædning er jo et - mentalt - univers i sig selv... ;)

Et element af verbal ydmygelse spiller også ind, men sikrer mig altid at hun forstår dette først - Så hun ikke misforstår det midt i legen, og bliver sur/vred/ked af det... Det vil være trist, hvis det skete :-(

Det der med hård dominans med slag, smerte osv er ikke mig... det er mere at lege med hendes psykologiske sanser på en sådan måde, så vi begge får en dejlig oplevelse udaf det overordnet set, der tænder mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...