Hop til indhold
Guest Sweex

Bety new

Recommended Posts

Guest Thai-fan72
migmanden skrev, for 17 minutter siden:

Pigen på billederne ser godt ud, men pigen i annoncen udelukker sig selv ved bemærkningen "Sex no condom"

Ja for dig måske, men der er jo forskellige holdninger dertil, så måske du bare skulle skrive at hun udelukker dig. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 12 timer siden:

Ja for dig måske, men der er jo forskellige holdninger dertil, så måske du bare skulle skrive at hun udelukker dig. :rolleyes:

Man må gøre som man selv vil. Jeg ved ikke hvor stor risikoen er og jeg fordømmer ikke nogen. Det er da godt vi har klinik for kønssygdomme, hvor man er meget forstående.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
migmanden skrev, for 46 minutter siden:

Man må gøre som man selv vil. Jeg ved ikke hvor stor risikoen er og jeg fordømmer ikke nogen. Det er da godt vi har klinik for kønssygdomme, hvor man er meget forstående.

Det er tråd nummer 2, jeg læser, hvor du LIIIIIGE skal holde en moral- prædiken mht. sex uden kondom.
Bagefter forklare du at folk må gøre som det vil, og det er jo heldigt da vi lever i et demokratisk land, og de fleste her på siden nok er voksne mennesker, der kan træffe deres EGET valg, uden du behøver at ytre dig, og dine præferencer mht. usikker sex.

Det giver ingen mening, og bidrager ikke til andet end at du kan oplyse om dine holdninger til, noget der intet har med tråden at gøre, så bare stop det, og lad den enkelte selv bestemme hvor risiko- fyldt de vil lever deres liv ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til TboneDK; sad lige og tænkte det samme!

Blot fordi en pige tilbyder en ydelse, behøver man jo heller ikke at tilkøbe den. Hvis alle hele tiden følte sig kaldet til at kommentere på tråde, hver gang en omtalt pige tilbyder en ydelse, som man ikke selv ønsker, så ville dette forum godt nok blive ulideligt!

Var jeg dog bare i København i dag, så ville jeg finde tid til at undersøge om Bety's billeder er rigtige... med eller uden pastor migmand's velsignelse ;)

 

/Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den ‎09‎-‎02‎-‎2017 at 10:05:

Man må gøre som man selv vil. Jeg ved ikke hvor stor risikoen er og jeg fordømmer ikke nogen. Det er da godt vi har klinik for kønssygdomme, hvor man er meget forstående.

"I Faderens, Sønnens og Helligåndens navn, Amen". (Slet skjult sarkasme anvendt, hvis der skulle være tvivl)

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den ‎10‎-‎02‎-‎2017 at 12:00:

"I Faderens, Sønnens og Helligåndens navn, Amen". (Slet skjult sarkasme anvendt, hvis der skulle være tvivl)

Kære Underdog

Det er da godt for dig at du er religiøs. Troen kan flytte bjerge som man siger. Da jer ikke lider af samme skæbne, vil du så forklare hvordan og i hvilken sammenhæng man bruger den sætning du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Og vi andre skal så betale for læge udgifter og medicin til dem der dyrker usikker sex, lige i tilfælde med behandling af kønssygdomme går jeg ind for fuld brugerbetaling....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Og vi andre skal så betale for læge udgifter og medicin til dem der dyrker usikker sex, lige i tilfælde med behandling af kønssygdomme går jeg ind for fuld brugerbetaling....

JA!... og alle med sygdomme eller skader relateret til alkohol, rygning, usund kost, fedme, narko, manglende motion eller sportsskader, spritbilister, fartsyndere, folk som kører uden sele eller bruger håndholdt mobil, cyklister med høretelefoner men uden hjelm, folk som anvender fyrværkeri, gør-det-selv-folk, voksne mænd som leger Tour de France... det er sgu deres egen skyld, når det går galt! ...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 12 timer siden:

Kære Underdog

Det er da godt for dig at du er religiøs. Troen kan flytte bjerge som man siger. Da jer ikke lider af samme skæbne, vil du så forklare hvordan og i hvilken sammenhæng man bruger den sætning du skriver.

Kæreste migmanden.

Jeg synes bare at du har tendens til at copy/paste dine sikkert meget rationelle dog lidet frelste meninger om kondombrug, i indlæg som SPECIFIKT frabeder sig netop denne form for fordømmelse. Og der er meningsfulde og gode tråde som omhandler dette emne andet steds. Det er sådan lidt samme rille i pladen som du benytter hver eneste gang du ser dit snit til det. Man tror jo du bryder ud i sang nogen gange. Jeg (tør ikke skrive vi) har opfattet at du aldrig vil nærme dig en GP uden kondom. Got the message! Men lad dog folk gøre som de vil. Jeg synes fx at analsex er det klammeste i verden. Men jeg sidder da ikke og fylder en chat med mit mishag, fordi en anmeldt pige har det i sin prisliste. Det handler om en anmeldelse. Ikke vores præferencer. Hvorfor emnetråden hedder "anmeldelser". En præst lever af at gentage sig selv med frelste budskaber søndag efter søndag. Derfor referencen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag er til sex uden kondom med GP'er, men har fuld førståelse før de som ikke vil dyrke sex (med kondom) med en pige der sælger sex uden. Jag har som principe at aldrig slikke piger der erbjuder sex uden kondom. Har kun brutit mot det en eller to gange, med lekre piger som Natasa og hendes gamle kollega Maja.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...