Hop til indhold

Vip billetter til Fifty shades bliver revet væk!

Featured Replies

Skrevet

IMG_0211.JPG

Skrevet

Jeg forstår godt humoren i billedet,  men ærligt talt.  Den første film var sgu kedelig :-)

Skrevet
Vestegnen skrev, for 48 minutter siden:

Jeg forstår godt humoren i billedet,  men ærligt talt.  Den første film var sgu kedelig :-)

Hvor sad du? :D

Skrevet

Høhø....jeg tænker at der umiddelbart vil være en del kvinder der vil sidde uroligt under filmen....;)

Skrevet
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

Høhø....jeg tænker at der umiddelbart vil være en del kvinder der vil sidde uroligt under filmen....;)

Så Trine.. det ville fandeme være et fint tidspunkt hvis du tog en selfie imens du sad der :-) 

Skrevet

@Havnebumsen Du kan få en Selfie af min Bh = kran :P :lol:

IMG_0395.JPG

Skrevet
Trinetease skrev, for 16 timer siden:

og måske endda have svært ved, at forlade biografen når filmen er slut.... ;)

Skrevet

Der er sikkert forskel på kvinder og mænd. Jeg har set den første, og synes egentligt ikke den var særlig god. Det var ikke ret meget i det frække hjørne, og det overordne budskab "Gutten kan ikke knytte sig kærlighedsmæssigt til nogen" gættede jeg for hurtigt. 

Men jeg skal da også se nr. 2. Det bliver så bare ikke i biograffen, men på nettet. :)

Skrevet
Trinetease skrev, for 11 timer siden:

@Havnebumsen Du kan få en Selfie af min Bh = kran :P :lol:

IMG_0395.JPG

Det er da en vældig fin kran du har der!

men...... :?

Altså den anden selfie ville sgu have været federe!!! :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.