Hop til indhold
Curious George

Tip Rungrueng, Viborg

Recommended Posts

Jeg har i dag været en smut forbi Tip Rungrueng i Viborg. Det var på alle måder en god oplevelse. Det var Nana som gav mig oliemassagen og den var rigtig dejlig. Tilpas hård og tilpas meget nydelse. Hun er en rigtig sød og køn kvinde i en sexet rød kjole med et dejligt smil på læben. Efter massagen næsten var overstået tog en anden køn pige over og jeg fik tilbudt handjob, og blev også fristet med dejlig pirring. Dog takkede jeg nej i dag, da jeg i dag kun var ude efter massagen.

Valget af musik var også behageligt og ikke irriterende, som det sommetider opleves. 

Kan klar anbefale stedet.

 

http://www.annoncelight.dk/minfo/1049

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kiskibu

Jeg har osse været forbi en tur. Det er nede i sådan en kælder og det ser lidt skummelt ud godt nok. Men det var rigtig godt og hun var skøn til at give massage :P Jeg skal derned igen helt sikkert ;) 700kr for alt (massage og hj og nøgen) 

Redigeret af kiskibu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
kiskibu skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har osse været forbi en tur. Det er nede i sådan en kælder og det ser lidt skummelt ud godt nok. Men det var rigtig godt og hun var skøn til at give massage :P Jeg skal derned igen helt sikkert ;) 700kr for alt (massage og hj og nøgen) 

Hej Kis...

Lad os endelig høre om dit næste besøg. Er lidt nysgerrig for info om pigen, alder, udseende og ydelser...

hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kiskibu
Aalborg skrev, Lige nu:

Hej Kis...

Lad os endelig høre om dit næste besøg. Er lidt nysgerrig for info om pigen, alder, udseende og ydelser...

hilsen Aalborg

Alderen 30+ stille personlighed og er slank med en fræk popo :) hun giver traditionelt thai-massage og et handjob til sidst, men jeg tror ikke der er mere på menukortet, men spurgte heller ikke. Hun var rigtig god til at pirre og man vil være et skarn, hvis man sagde nej til et handjob heh heh ;) i øvrigt så var hun rigtig dygtig til det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på besøg 3 gange.

1. gang var det ejeren jeg fik massage af. Super flot kvinde på 40+ med skulderlangt hår. Jeg fik kun massage med varm olie.

2. gang var det også ejeren som gav massage. Her fik jeg HJ som afslutning.

3. gang blev jeg mødt af en lille buttede kvinde som tog i mod. Spurgte om hun skulle give massage, men hun skulle bare følge mig ind i rummet. Ventede et par minutter og så kom der en ind for at give massage. Massagen var ikke særlig god. Da jeg blev vendt om så jeg at det ikke var ejeren som gav massage men en som lignede hende. Massage og HJ var ikke noget særligt. Jeg tror ejeren har haft fri den dag og så har haft et par afløser til at passe butikken. Jeg har ikke været der siden. Det der kan få mig til at komme igen er den lille hyggelig kabine hvor man får massage. Lyset er meget svag og der er en god varme med en intim stemning. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da generelt som et spændende sted, forudsat det ikke er 'vikaren' der er der ... er der nogle der har været forbi fornyligt og kan sige hvordan niveauet er, og om man kan få mere end bare HJ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...