bloodbitch 61 Skrevet 8. Februar, 2017 jeg er personligt ekstremt begejstrede for dette års aktiviteter årets første bdsm events fredag den 3 marts mellem kl 12-19 DETTE FORGÅR PÅ MIT SLOT LUDUS OMKRING VEJLE indeholder kinky og perverse elementer , kinky jill og jeg madame ll vil være værter for denne årlige kinky bizare altomfattende begivenhed , du har aldrig oplevet noget der kan hamle op, med dette vi er ægte vi brænder for bdsm, dybt i vores hjerter. Da dette ikke er en rolle vi spiller men vores livstil derfor kan du møde et par kinky veninder .Der tænder med lyst og begær du er ikke i tvivl tøsen er en rigtig beskidt liderlig tøs , hun styres kyndig af madame ll har du som herre eller slave lyst til at opleve dette på nært hold bemærk kun tidsbestilling send en mail til [email protected] ting der kan forgå oplæring af ny herre oplæring af ny slave slave sammen føring med tøsen forskellige perversiteter urin sperm dit eget hvad er din fantasi ? se www.bloodbitch.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg