Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Hahaha.. Det minder mig om engang politiet kom på besøg på Marstalsgade og spurgte efter udenlandske piger.. Det havde vi ikke på daværende tidspunkt fortalte vi.. Jeg begik så bare den fejltagelse at råbe "Mojn mojn" da de gik hvilket resulterede i et latterbrøl uden lige og en betjent der råbte tilbage "argh lidt udenlandske og eksotiske piger har i vist".. Hahaha..

Ja, se den forstår jeg så ikke, for det er alment kendt, at 2/3 af politistyrken i København er jyder. Frænde burde kende frænde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er måske så stødt ind i den sjældne 1/3.. Hehe..

Ja, selvom det efterhånden er svært. Hele Udkantsdanmark er efterhånden herovre :D:lol:. Din oplevelse må være en lækkerbidsken for dagbogen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playerdaddy skrev, for 3 timer siden:

Bare ærgerligt hun ikke modtager mænd med anden afstamning end dansk :-( 

Jeg er svensker, og det gik da fint!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha
JenniferRomantica skrev, den 2/7/2017 at 20:33:

Det skal forstås som at hun ikke modtager folk med anden afstamning end skandinavisk.. Altså f.eks tyrkere, arabere eller lignende.. Det er faktisk generelt for piger i branchen hvis de selv har anden afstamning end dansk.. 

Det selvfølgelig okay at være mørkhåret og med brune øjne så længe de stadig er født af danske forældre.. 

Dvs. det er Game Over for Tyskere, Polakker, Italienere, Canadier, Americanere etc?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mutha skrev, 1 time siden:

Dvs. det er Game Over for Tyskere, Polakker, Italienere, Canadier, Americanere etc?

 

 

Kan godt se det var uheldigt formuleret men jeg tror de fleste forstod pointen;).. Især når der blev snakket om mænd af skandinavisk udseende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Jeg er svensker, og det gik da fint!

Det var måske fordi, du talte skånsk :D. Gjorde du det, ville ingen mistænke dig for at være svensker :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Kan godt se det var uheldigt formuleret men jeg tror de fleste forstod pointen;).. Især når der blev snakket om mænd af skandinavisk udseende.. 

Har en grønlænder så en chance? :P

Det kan være, han bilder dig ind, at han er skandinav, så du slipper ham ind. Men det passer ikke, for Grønland ligger ikke i Skandinavien, så han er i virkeligheden nordbo.

Jeg har imidlertid de bedste sexuelle minder om grønlændere, men det var så piger – og det kan du vel ikke rigtigt bruge til noget? :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Har en grønlænder så en chance? :P

Det kan være, han bilder dig ind, at han er skandinav, så du slipper ham ind. Men det passer ikke, for Grønland ligger ikke i Skandinavien, så han er i virkeligheden nordbo.

Jeg har imidlertid de bedste sexuelle minder om grønlændere, men det var så piger – og det kan du vel ikke rigtigt bruge til noget? :D:P

Lad os bare alle blive enige om at alle har en chance så længe de ikke ligner nogen nede fra de varmere himmelstrøg hvor der hersker en noget anderledes tro end hvad den gennemsnitlige dansker/skandinav osv bekender sig til.. Hahaha.. Det er virkelig svært ikke at støde nogen men samtidig være direkte i denne samtale.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 26 minutter siden:

Lad os bare alle blive enige om at alle har en chance så længe de ikke ligner nogen nede fra de varmere himmelstrøg ..

Hahaha, jeg begynder at svede allerede, når jeg når til Lolland, så det er varmere himelstrøg for mig. Og så begynder jeg at savne mine bræer, Lille Malene og Sisorarfiit:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 24 minutter siden:

Hahaha, jeg begynder at svede allerede, når jeg når til Lolland, så det er varmere himelstrøg for mig. Og så begynder jeg at savne mine bræer, Lille Malene og Sisorarfiit:)

Tænk sig jeg vidste ikke du var fra Grønland.. Utroligt nok.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Tænk sig jeg vidste ikke du var fra Grønland.. Utroligt nok.. Hehe.. 

Det er jeg sådan set heller ikke.

Men jeg har gjort tjeneste deroppe og har nydt køligheden, når temperaturen hernede kom over de ulidelige 7 grader. Det er dog lysmæssigt lidt hårdt, når solen ved juletid kun lige gider løfte sig over horisonten kl. 11 og forsvinde igen kl. 13.30. Men så behøver man ikke tænke på is til sjussen, og det er nemt i ly af naturen at gå på pigesjov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica most of GP:s in Denmark who only accept Scandinavian look are Danes includding Sisse, Megan. and Summer. Why making fuss out of other countries?  This is pure racism and you confirm this notion as well. 

 

In fact you bately seen this crap anywhere else in the world because except in Scandinavia racism is bad for the business.

 

Romantica used to be nice. It is sad now.

Redigeret af FlyingDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 16 minutter siden:

@JenniferRomantica most of GP:s in Denmark who only accept Scandinavian look are Danes includding Sisse, Megan. and Summer. Why making fuss out of other countries?  This is pure racism and you confirm this notion as well. 

 

In fact you bately seen this crap anywhere else in the world because except in Scandinavia racism is bad for the business.

 

Romantica used to be nice. It is sad now.

Det handler om hvad pigerne tænder på.. Hvis de ikke finder mænd fra fremmede kulturer for attraktive så skal de selvfølgelig ikke tage imod dem.. Andre gange er det fordi de måske selv bevæger sig meget i kredse med en stor del mænd fra fremmede kulturer og derfor ikke vil støde på nogen de kender.. Der kan være mange grunde til at pigerne vælger som de gør.. Heldigvis er det deres helt eget valg.!

Og ja en del danske piger tager ikke imod andre end skandinavisk udseende mænd men jeg ved at alle dem jeg har mødt af piger der selv kommer fra de muslimske lande eller hvad man kalder det ikke tager imod mænd med samme bagland.. 

Deres grunde er de samme som de danske pigers grunde.. Der er ingen racisme her.. Så bare slap af.. Du vil gerne have Romantica til at lyde forfærdelig ved men det er vi faktisk ikke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne specielle branch anser jag att de som arbeter ska ha 100 procent rett att velje sine clients/besökare då det icke er ett vanligt arbete.

Sedan kan vi tycka och tänka olike men om visse piger veljer bort visse er det helt upp till pigen i min verld.

Jag tänker icke gå in på politik i denne tråd men för mig handlar allt om att varje pige ska ha full kontroll över vem hon vill eller icke vill treffe. Och dette får vi alle acceptere.

hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 3 timer siden:

@kattjakt Have you ever experienced a girl not welcomming you because of your DNA- your origin?

 

@JenniferRomantica the only sexparty at Romantica discriminates people. That's why Romantica is nothing nowadays but sad.

http://www.romantica.dk/profil.php?id=89

NOT the only one.. Me and Alexandra is having a sexparty i marts where everybody is welcome;).. The two girls having the one you link to both have a different background than danish.. 

Besides me and Alexandra have been hosting 3 sexparties before Dina and Sandra had the idea.. All 3 of them with every nationality welcome..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
FlyingDick skrev, for 9 timer siden:

@kattjakt Have you ever experienced a girl not welcomming you because of your DNA- your origin?

 

@JenniferRomantica the only sexparty at Romantica discriminates people. That's why Romantica is nothing nowadays but sad.

http://www.romantica.dk/profil.php?id=89

The Girl can, OFCOURSE , Choose to not see GINGER, BLACK, WHITE, YELLOW, BROWN people .. 
She is not a SLAVE, that has to pleasure anyone who can pay.. It's her own business.

Maybe she had a bad experience with a special type of man/men, and wanna protect herself?

- And why would you wanna be with a Girl, who don't wanna be with you ??

Some Girls, also say they don't wanna see men, who a overweight, is that also racist?

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 17 minutter siden:

@JenniferRomantica why do you think Mansion Girls never discriminate?

It's funny that you just blindly ignore my answer and ask a new question.. Hmm.. But I will answer.. Mansion Girls don't care about which guest they have because it isn't danish girls.. Us danish girls live here in Denmark and have family and friends we don't want to meet.. It is as simple as that;).. 

There is alot of differences in a place like Mansion Girls and Romantica f.ex they have the same girls working for 14 days in a row which Romantica would never do.. They take care of the girls they have.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
FlyingDick skrev, for 1 time siden:

@TboneDK has any GP refused you because of your DNA- your origin?

No, because IF a GP says, that she would not accept "my type" i would NOT go there, but choose one of the MANY others who will see me, really simple..

Why sit a feel bad about yourself, when u can go SO many other places ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TboneDK  do you think everybody visit GP with a girlfriend at home? Do you have any idea how much suffering racism and discrimination cause -  so that for instance reduces chances to a girlfriend tremendously?

Romantica used to be a favorit place that is just sad now.

Redigeret af FlyingDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, 1 time siden:

@JenniferRomantica if Danish girls dont want to meet their uncle on visit at Romantica, why don't they insted limit visit of Scandinavians?????

Your response makes absolutly no sense I am afraid.

Now we were talking about the girls living in Denmark.. Both danish girls and girls with a different cultural background born in Denmark.. I see the people born here or just living here on a permanent basis as danish maybe you dont see them that way as a true racist actually would;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...