Hop til indhold
Bertolt Brecht

Most likely to be, en and:

Recommended Posts

allo-allo skrev, for 3 minutter siden:

Undskyld, jeg spørger, men hvad bygger du din antagelse på?

Jeg tænkte nøjagtig det samme.

Nu er jeg ikke HELT skarp på de "normale" timepriser hos GP'er generelt. Men jo, jeg vil også mene at 900 kr. er billigt.  Jeg tror dog ikke det er en unormal pris blandt de udenlandske GP'er? Heller ikke selvom de skulle være vældigt smukke.

Desuden kan jeg ikke finde hendes billeder på hverken Google eller Tineye.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo
J93 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg tænkte nøjagtig det samme.

Nu er jeg ikke HELT skarp på de "normale" timepriser hos GP'er generelt. Men jo, jeg vil også mene at 900 kr. er billigt.  Jeg tror dog ikke det er en unormal pris blandt de udenlandske GP'er? Heller ikke selvom de skulle være vældigt smukke.

Desuden kan jeg ikke finde hendes billeder på hverken Google eller Tineye.

Prisen på 900/60 minutter er nok lige i underkanten, men pt ser det ud til, at især de udenlandske piger har gang i priskonkurrencen. Men jeg hæfter mig også ved, at der ikke er anden begrundelse for at kaste mistanke på den iøvrigt gans smukke kvinde.

ser man på hendes pris for 30 minutter. Så er den 700 dask, og det er ikke mistænkeligt billigt. Det kunne måske tyde på, at Mia foretrækker aftaler af en times varighed, hvir der er god tid og måske heller ikke så megen brok, hvis det slutter efter 50 minutter.

Redigeret af allo-allo
Tilføjelse vedr. 30 minutters pris

Del dette indlæg

Link til indlæg
allo-allo skrev, 1 time siden:

Undskyld, jeg spørger, men hvad bygger du din antagelse på?

Min antagelse bygger på det er en helt urealistisk lav pris, på så smuk en kvinde, 100 kroner billigere end eksempelvis trunten nedenunder.

687491_large.jpg

684666_large.jpg

Og 400 billigere end hende her:

680308_large.jpg

Redigeret af Bertolt Brecht
xxx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

Det kan du da have helt ret i, men ser man på halvtimesprisen, så er den ikke så skæv. Derfor min betragtning om, at Mia helt vil have gæster til en times tid. Eller også har hun bare fejlbedømt markedspladsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske 900 danske kr er mange penge i hendes hjemland. Og som allo-allo skriver så ønsker hun måske 1 times besøg fremfor  mindre tid og derfor sætter prisen derefter. MEN. Man bør da hjælpe pigen og fortælle hun bør sætte prisen op. Men efter et beØg hos hende og derefter kan vurderer om hun er god for mere :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er sådan i samfundet generelt, at når noget bliver solgt til en for lav pris, så går der ikke lang tid før prisen bliver ændret til det "normale."

Det er simpel udbud og efterspørgsel. Hvorfor levere en billig ydelse, når man kan få en højere betaling for det samme.

Det er kun nærige og naive luder kunder der tror, at de kan få det hele til den halve pris og med god service. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...