Hop til indhold
Gammelnok

Prostitutionsdebat på facebook

Recommended Posts

Facebookprofilen Line Gessø Storm Hansen har i dag taget et billede af huset på Skærbækvej 12, Fredericia med 'Open-skiltet' i vinduet på 1.sal og lagt det på facebook med følgende kommentar:

Hvordan kan vi som samfund være dette bekendt? Hver morgen på vej til kontoret kører jeg forbi dette hus. Jeg tænker på hvilke kvinder der er derinde og hvordan deres skæbne er. Hvad har bragt dem dertil og hvordan kan man få dem ud igen? #ligeværd #værdighed

 

Det har medført en del indlæg om prostitution generelt og huset er nok ikke den bedste repræsentant for det ''bæredygtige' prostitutionsmiljø. Selv er jeg ikke interesseret i at blande mig i debatten, men hvis nogle af pigerne eller kunder med en fake facebook-profil i en sober tone ville give deres besyv med, ville debatten blive mere nuanceret. Heldigvis er ikke alle kommentarerne negative overfor begrebet købesex.

 

 

Jeg ønsker ikke, at dette indlæg medfører en shit-storm eller chikane på anden måde af Line, men derimod seriøse indlæg, der måske kan omvende en modstander eller to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, der er jo indholdsmæssigt intet nyt i kommentaren. Forbavsende så ens folk tænker. Hvem siger, at de vil ud igen? Det tages bare for givet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, når hun nu spekulere en del over stedet og pigerne, kan det undre mig, at hun ikke smutter over og sludre lidt med pigerne, snarere end at tro det er Det onde samfunds skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...