Hop til indhold
Herb

inden mødet

Recommended Posts

Hej folkens

Hvad gør i inden en aftale med en pige ? Altså har i nogle fast ritualer eller andet i plejer at gøre før i tager til en glædespige.

En bekendt har fortalt han plejer at onanere lige op til, for at kunne holde længere. "så hun skal arbejde hårdere for det" - tro jeg vist han sagde. Det var dog en l

Jeg plejer at være ret så nervøs op til, så finder ofte et sted i nærheden, hvor man kan få en enkelt øl eller kop kaffe inden. Hvor jeg så kan sidde og nyde spændingen op til det store knald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snupper lige denne fra en anden tråd:

PS.

Det er bedst at forberede sig.

Riv lidt i nogle håndvægte 3-4 dage forinden for at "køre dig selv op."

Udvælg hvilken pige, type, højde, hårfarve etc. og hvilken dag og ring til stedet og forhør dig.

Nu ved jeg ikke om du ryger eller andet. Men ihvertfald. Er det nok godt at børste tænder (SB12 tandpasta kan anbefales)

Det er bedst at forberede sig lidt. Føle dig lækker. Nyklippet hår/ negle, fjernet de fleste hår på pikken og det værste under armene (skraber i badet/bruseren. lidt god deo under armene (Neutral) og resten l'eau de cologe (diskret) på udvalgte steder (Tag den evt.med så når du kommer ud bagefter og skal have tog/bus ikke dufter som et helt horehus), samt lidt gel i håret (Ikke fuldstændig Latinostil).

En pæn neutraltrøje eller ensfarvet kvalitetsskjorte og måske en æske Merci eller Toffefee. Og så afsted.!! (Husk tyggegummi for at dulme nerverne)

Hey. You're looking gooood!!!

Og når du møder den DEJLIGE pige: Så ros hende og SMIL! Det dæmper nærvøsiteten (sig du er nærvøs og ny- sæt nogle ord på)

Man skal jo også selv opsøge piger og så se om der på et tidspunkt kommer en mulighed..

Ja, det kan ske, men omvendt kan man også risikere at der ikke sker noget.. 

Piger er hurtige med: "Hvad laver du?" "Hvormeget tjener du?" "Har du penge jeg kan bruge?"

Som mand har man jo også et behov der skal tilfredsstilles..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herb skrev, for 2 timer siden:

Hej folkens

Hvad gør i inden en aftale med en pige ? Altså har i nogle fast ritualer eller andet i plejer at gøre før i tager til en glædespige.

En bekendt har fortalt han plejer at onanere lige op til, for at kunne holde længere. "så hun skal arbejde hårdere for det" - tro jeg vist han sagde. Det var dog en l

Jeg plejer at være ret så nervøs op til, så finder ofte et sted i nærheden, hvor man kan få en enkelt øl eller kop kaffe inden. Hvor jeg så kan sidde og nyde spændingen op til det store knald.

Alkohol og cigaretter er ikke lige mig..

Dels lugter man ud af munden og det kan også lugtes i hud, hår osv.

Når GP'er gør sig lækre for dig, så gør dig også mandlig/lækre for dem..

Tag evt. en Energidrik og postevand og tænk på at du snart skal slikke fisse/mis, så kommer det af sig selv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sidste jeg gør før jeg går ud af døren er at tage et bad, og barberer mig, og børster tænder.Bruger også lidt deo. Skal jeg til en thai så får bagsiden lige en ekstra tur.;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg skal afsted, tager jeg et ekstra langt og varmt bad og tager rent tøj på fra yderst til inderst – ikke noget med at vende underbukserne! Har jeg været på arbejde inden, har jeg haft min tandbørste med, og en øl inden er utænkelig. Den må vente til efter. Røg kan man heldigvis ikke forbinde med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Et grundigt bad med velduftende shampoo.

Rent tøj.

En omgang med tandbørsten.

Sørge for håret sidder nogenlunde på sin plads. Selvom det hurtigt kan ændre sig under et besøg :)

Ellers vil jeg ikke sige at jeg har nogle ritualer, når jeg skal på fint besøg.

Sørger bare for at hygiejnen er i top, og huske at have penge med. I tilfælde af at hun ikke vil betales i naturalier :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bader, klipper negle, trimmer pikhårene, børster tænder eller tygger tyggegummi efterfulgt af en ordentlig mundskyld. Sørger for at jeg ikke lugter af sur røv.

Og ikke mindst: tjekker om der skulle være et par næsehår på afveje. Flår dem ud. Husker på at jeg formentlig skal ligge meget tæt med ansigt til ansigt, så pænt pinligt bagefter at opdage et grimt næsehår, som måske har optaget hendes opmærksomhed.

 

ritual bagefter: Hvis hun har gjort en god indsats, sender jeg en takke-hilsen på sms. Og lidt efter (hvis muligt) kan jeg godt onanere igen, mens den indre film med hende lige afspilles igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 21 timer siden:

 Og lidt efter (hvis muligt) kan jeg godt onanere igen, mens den indre film med hende lige afspilles igen.

HA-HA!! 

KLASSE! :lol:

Helt Sikkert. Når det har været en god tur sidder pigen(pigerne) stadig i kroppen timer/dage efter..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja et grundigt bad, alle kroge afvaskes med neutral flydende sæbe og natursvamp, shampoo og hairconditioner, nybarberet, og neutral deodorant, alt tøj renvasket og ja naturligvis en grundig gang med den elektriske tandbørste...har bestilt tid og ydelse, ringer og bekræfter 1 time før, og ringer lige inden ankomst. Hos GP jeg har været flere gange ved og som jeg værdsætter, er de som regel en buket blomster eller en æske chokolader...har jeg været ude at rejse en lille gave med...som regel bestiller jeg hos danske GP en time, med option på mere hvias jeg kan....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er nervøs, så sig det til pigen! Så kan I tage den derfra, uden at du skal skule noget, mens hun bliver utilpas med at tro, at du ikke synes godt om hende. Det er som pige ikke rart at føle sig "for grim/dårlig" - og slet ikke for senere at finde ud af, at manden bare var nervøs :)

Jeg har haft nervøse kunder, og når de har haft fortalt mig det, har det været meget lettere at snakke om det og grine lidt af det. Nervøsitet kan glemmes selv med de smukkeste piger. Bare sig det som det er, og så tror jeg, at de fleste piger vil tage det som en kompliment :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...