Hop til indhold
Guest Fotografen

Kærlighedsgudinden Freja Silkeborg onsdag

Recommended Posts

Guest Fotografen

Hejsa

Jeg har gennem den sidste tid fået rigtig meget lyst til at skrive om mine oplevelser med en rigtig dejlig kvinde som kalder sig Kærlighedsgudinden Freja- Silkeborg eller Herning.

Det ligger mig meget fjernt at anmelde en anden person, så nedenstående skal bare læses som en fed oplevelse eller reklame, hvis der nogle af de sure gamle mænd som læser med J

Freja beskriver sig selv ganske fint i annoncen på AL. Hun er petit, store meget flotte bryster i forhold til kroppen (I love it), helt slank og veltrænet flad mave og en flot rund bagdel (lige til at bide bildt i). Langt hår, super feminin og en rigtig fræk stram lille mis som er meget fræk at kæle for.

Allerede i telefonen startede det godt. Grin og naturlig snak om mine ønsker osv. Yes jeg var bare på. Møder op og kan mærke at der er en dejlig kemi mellem os. Igen en masse overskud, interesse og gode grin. Grin, kys og dejlig sex hører bare sammen i min verden. Hun har et sødt ansigt og der er hele tiden en dejlig øjenkontakt. Det er tydeligt at hun har det rigtig godt med det hun laver og er helt afklaret. Så går vi i gang med at kysse, kæle, kramme og det kan efter min bedste overbevisning ikke blive mere GF-agtigt overhovedet. Vi griner, snakker og giver den gas. Det franske er uden og lige ved at tage livet af mig. Det har hun helt styr på og jeg tror hun må have øvet sig på en del andre herreJ

På med gummi og vil ruller rundt og får krøllet lagner på alle tænkelige måder. Freja er med på den værste. På et tidspunkt udbryder hun ”aaarh jeg kan sgu lide alle stillinger” fedest. Det er virkelig dejligt og intimt.

Efterfølgende har jeg tænkt over hvorfor det var så godt og er overbevist om at Freja i meget høj grad er den samme kvinde privat som når hun er GP. Hun har det fint med hvad hun laver og spiller ikke en rolle som ikke har hold i virkeligheden. Hun passe på sig selv og har f.eks. ikke alt for mange opslidende vagter og siger nej til gæster som ikke er søde ved hende. Hun sender en masse ud af døren med et stort smil på læben og har det rigtig fint med det. Mine herre mit råd er at prøve det selv. Hun er i Silkeborg i morgen onsdag J

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fotografen

OK tak funktionær det glemte jeg. Billederne yder hende ikke retfærdighed. Hun er meget flottere i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja forsøgte at ringe ingen svar så SMS for efter kl 18 at få en SMS om at dagen var aflyst så surt show og Ingen fisse til mig i dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fotografen

Surt Knajten men hun blev brændt af, af en ny udlejer i Silkeborg som Freja ikke havde brugt før. En rigtig nar som ringede samme morgen og meldte sig syg. Underligt at det skal gå udover pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var heldig at kunne besøge Freja i dag - sikke en dejlig tøs. Lækker krop, skønt humør, super lækker sex. Håber det lykkes at besøge hende igen - elsker hendes lækre nærvær og hyggelig jyske :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ. Jeg har fået en aftale med hende i Herning næste uge. Prisen?? Aner det ikke, det glemte jeg at spørge om. Who cares, så længe hun er lige så sød og dejlig, som på phonen! Og det kan det jo tyde på, hun er, efter meldingerne her! Glæder mig! Tak for tippet til Fotografen og for linket fra Funktionæren! ;-) Er sjovt nok ikke rendt på hende tidligere i annonce virvaret. Men efter vores kommunikation, så er hun et must meet! :-) Og den aftale er i hus!

Jeg var dog nok heller ikke "hoppet på" den annonce alligevel, hvis ikke d'herrer havde gjort opmærksom på den. Den er lidt....kedelig(?) Ikke texten, men fotos? Hm, never mind - jeg skal til Herning den 1.6. ;-)

Redigeret af sjæfen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm, tjah. Joh, billederne kunne sagtens være bedre, men annoncen er fin. Mangler dog en pris, men i Herning er det vel som det plejer - omkring de 1400 - 1600 pr. time, mon ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sjæfen skrev, den ‎24‎-‎05‎-‎2017 at 01:20:

Hæhæ. Jeg har fået en aftale med hende i Herning næste uge. Prisen?? Aner det ikke, det glemte jeg at spørge om. Who cares, så længe hun er lige så sød og dejlig, som på phonen! Og det kan det jo tyde på, hun er, efter meldingerne her! Glæder mig! Tak for tippet til Fotografen og for linket fra Funktionæren! ;-) Er sjovt nok ikke rendt på hende tidligere i annonce virvaret. Men efter vores kommunikation, så er hun et must meet! :-) Og den aftale er i hus!

Jeg var dog nok heller ikke "hoppet på" den annonce alligevel, hvis ikke d'herrer havde gjort opmærksom på den. Den er lidt....kedelig(?) Ikke texten, men fotos? Hm, never mind - jeg skal til Herning den 1.6. ;-)

Nogen erfaringer, som du har lyst til at dele ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...