Hop til indhold

Recommended Posts

Havde læst en del anmeldelser vedr. denne kvinde, der gjorde at det måtte jeg prøve. 

Nemt at finde, diskret adgang, kan parkere lige ved indgang.

Gode lokaler, og følte mig velkomme lige fra jeg trådte ind af døren, fantastisk sød kvinde !

Havde bestilt helkrops massage og blowjob som afslutning. 

God seriøs massage, dejlig hygge snak om alt mellem himmel og jord, til sidst blev snakken noget mere fræk, pikken blev berørt, hun smed tøjet, gik i gang med pikken.... jeg kunne pille ved hende, og følelsen af, at ligge med mine fingre oppe i hendes mega våde stramme fisse, imens jeg sprøjter sperm ud i munden på hende og mærke hun sutter den helt tom.... vildt lækker !!!

Følte der var en godt kemi, kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun annoncerer her på eroguide.

du kan kun lave aftaler med hende ved at skrive til hende, og vi andre der ved hendes adresse giver den ikke væk, da det kun er besøg ved fast aftale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Norddjurs skrev, den 07/02/2017 at 11:07:

Havde læst en del anmeldelser vedr. denne kvinde, der gjorde at det måtte jeg prøve. 

Nemt at finde, diskret adgang, kan parkere lige ved indgang.

Gode lokaler, og følte mig velkomme lige fra jeg trådte ind af døren, fantastisk sød kvinde !

Havde bestilt helkrops massage og blowjob som afslutning. 

God seriøs massage, dejlig hygge snak om alt mellem himmel og jord, til sidst blev snakken noget mere fræk, pikken blev berørt, hun smed tøjet, gik i gang med pikken.... jeg kunne pille ved hende, og følelsen af, at ligge med mine fingre oppe i hendes mega våde stramme fisse, imens jeg sprøjter sperm ud i munden på hende og mærke hun sutter den helt tom.... vildt lækker !!!

Følte der var en godt kemi, kommer helt sikkert igen. 

Jeg er nødt til at møde hende en dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været på besøg hos Q 45 igen - og det var en dejlig oplevelse som sædvanligt. Man føler sig altid velkommen hos Q 45.

En dejlig afslutning på ugen og start på en forhåbentligt god weekend.

God weekend til alle   :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Troels Olivero skrev, for 4 timer siden:

Hun er ikke noget specielt, bare dygtig til sit job

Gu F... Er hun da noget specielt :)  hun er Verdensklasse :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad

Norddjurs skrev, den ‎07‎-‎02‎-‎2017 at 11:07:

Havde læst en del anmeldelser vedr. denne kvinde, der gjorde at det måtte jeg prøve. 

Nemt at finde, diskret adgang, kan parkere lige ved indgang.

Gode lokaler, og følte mig velkomme lige fra jeg trådte ind af døren, fantastisk sød kvinde !

Havde bestilt helkrops massage og blowjob som afslutning. 

God seriøs massage, dejlig hygge snak om alt mellem himmel og jord, til sidst blev snakken noget mere fræk, pikken blev berørt, hun smed tøjet, gik i gang med pikken.... jeg kunne pille ved hende, og følelsen af, at ligge med mine fingre oppe i hendes mega våde stramme fisse, imens jeg sprøjter sperm ud i munden på hende og mærke hun sutter den helt tom.... vildt lækker !!!

Følte der var en godt kemi, kommer helt sikkert igen. 

Hvad gav du for sådan en omgang ?

Er der noget sted man kan se et par billeder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for ca. 2 år siden besøgt hende, og kan tilslutte mig det der bliver skrevet.

Jeg har skrevet til hende 2 gange inden for de senest 2 uger, men ikke modtaget noget svar.

Er hun på ferie, eller tager hun blot ikke flere kunder ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galler

Jeg kan også tilslutte mig trådstarter. Hun er en fantastisk kvinde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en tråd her hvor alt står.

Der er langt over 100 tilfredse brugere og et par svipsere. Synes egentligt at det er synd hvis denne tråd dør. 50 cent

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...