Hop til indhold

Recommended Posts

Dronningen er kommet tilbage til os, først var hun på Amager, nu er hun kommet til Vesterbro.

Fik hurtigt en aftale med hende, og gensynsglæden var stor, hun tog imod mig kun iført politiskjorte og tilhørende kasket, fuck hun er fræk og numsen er så lækker.

Var meget liderlig, så smed hurtigt tøjet, og begyndte at lege med hendes krop, mens hun hyggede sig med min stive pik, lagde mig på sengen og hun besteg min pik og begyndte at ride mig mens jeg legede med hendes bryster og røv, blød og lækker som altid, og det frækkeste blik, skiftede over i doggy, så der var god udsigt til perfekt røv, pumpede ud og ind af hendes fisse, men hun ville se mig sprøjte, så lå og spillede den af, mens jeg fik lidt pisk og hun legede med mine nosser, sprøjtede så vildt at jeg var ved at ramme hende i ansigtet :-) 

Tror snart jeg skal møde hende igen, hendes priser er skarpe. Tak Amanda

https://annoncelight.dk/showad/222784

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaOlsen
MandMedM skrev, den 7/2/2017 at 19:52:

Kr. 2.000 for en time uden ekstras er ikke en skarp pris. Måske kan man få lidt rabat, hvis man skriver pænt om hende her på EG .-)

Kvalitet, honey. Kvalitet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaOlsen
Lemac skrev, den 7/2/2017 at 15:53:

Har du noensid mødt noen anden pige, eller recenserer du kun Amanda? Om å om igen...

 

Han vil kun have mig! :) haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg er helt vildt med hende ... øjenhøjde kontakt på en frækt måde... pisse sød ser godt ud ... 2000kr for 1time ...måske skulle hun sætte den lidt ned:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaOlsen
AdamKBH skrev, den 9/2/2017 at 12:19:

Kender jeg dig, Amanda? :-)

Heeej søde Adam! Ja det er mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...