Hop til indhold
Sexhans

Fantasy eller Harmony Hamborg

Recommended Posts

Hej herinde. 

Jeg skal til hamborg imorgen og tænker jeg skal prøve en af de der flatrate klubber.  Er det korrekt at Harmony ikke er flatrate?  Man betaler for indgangen og så koster ydelser derinde? 

Jeg har også læst at der er flatrate på  flaske om onsdagen.  

Mulighederne er mange.  Hvad ville i vælge id fra jeres erfaringer ? 

 

Mvh 

Sexhans 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er priserne hvis jeg vælger harmoni istedet for?  Er kvaliteten af tøserne bedre der?

Er flat99 super fyldt sådan en onsdag kontra fantasy?  Vil gerne undgå der er alt for mange liderlig Gutter som mig selv :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Harmony er en fkk klub, de kalder sig saunaklub. Du betaler 50€ i entre og min. 60 € for en tur på loftet.

Fantacy-lounge er flatrate, du betaler 50€ i entre og 50€ for at lege med pigerne, det er det du behøver at bruge hele dagen.

Pigerne er flottere og der er bedre service på fkk. Det er så også dyrere; men ikke dyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexhans skrev, for 8 timer siden:

Tak for det. 

Flaske skulle også have været flat 99. 

Hvor vil du mene man får mest value for the money? 

Helt klart på Fantasy - men hvis du er noget uerfaren og kun sjældent er afsted og ser på totaløkonomien (kørsel mv.) - så er du bedre dækket ind mht. sikre oplevelser på Harmony og kan f.eks vælge hele timer med din favoritpige, fremfor hurtige omgange på kun 15 - 20 min i halvmørke lokaler på Fantasy med 7 - 8 piger, hvor man skal være lidt oppe på mærkerne for ikke at blive gjort for hurtig færdig af 2 piger på en gang ;)

Men alle steder gælder det om at komme tidligt på eftermiddagen - ud på aftenen kommer der desværre mange kun for at føre sig frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 17 timer siden:

Harmony er en fkk klub, de kalder sig saunaklub. Du betaler 50€ i entre og min. 60 € for en tur på loftet.

Fantacy-lounge er flatrate, du betaler 50€ i entre og 50€ for at lege med pigerne, det er det du behøver at bruge hele dagen.

Pigerne er flottere og der er bedre service på fkk. Det er så også dyrere; men ikke dyrt.

Det er lidt dyrere på Fantacy fredag og lørdag, 120€ i alt.

Når du ankommer betaler du entre til klubben, får udleveret badesandaler et håndklæde og en nøgle til et garderobeskab. Du starter med at gå i bad, det er også kotume at bade efter hver tur på loftet. Herefter går du ind i Bar/kontaktrummet bestil en kop kaffe/vand eller cola, det er med i prisen.

Snart kommer der en pige eller du bliver inviteret ned i en sofa. Vil du med pigen går i op i baren og du betaler 50€ og får et armbånd på.

Med mindre du køber alkoholiske drikke skal du ikke bruge flere penge på besøget. De 50€ gælder alle pigerne. Går du med en pige op skriver hun sin signatur på armbåndet.

Som Jernsvinet skriver lønner det sig at ankomme tidligt, så kan man være sultanen i haremmet, senere når der kommer nye gæster kan det blive sværere at fange en pige, de må jo tage sig af nyankomne gæster først.

 

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen.  

Men i ville vælge fantasy lounge frem for flat 99? Har en ide om at atmosfæren er hyggeligere på fantasy kontra flat99 der virker meget diskoteks agtigt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexhans skrev, for 3 timer siden:

Men i ville vælge fantasy lounge frem for flat 99? Har en ide om at atmosfæren er hyggeligere på fantasy kontra flat99 der virker meget diskoteks agtigt.  

Det er jo smag og behag, men på Flatt99 vil pigerne gerne lave opsalg, så du ved ikke på forhånd hvormange penge du ender ud med at have punget ud.

Klubben er desuden meget nedslidt, gæsterne klæder hverken om eller tager bad, inden de entrer barrummet, hvor der spilles højere og højere musik samtidig med at det bliver mere og mere tilrøget + gæsterne ofte er overvægtige indvandrer typer, der gerne vil føre sig frem og være højtråbende - uden at ofre pigerne ret meget opmærksomhed  - eller også er jeg skredet forinden, når luften bliver for uigennemsigtig ;)

Men Flatt99 kan være et alternativ til en FKK-klub, da ½ time prisen som udgangspunkt  er billigere og du sparer entreen + det ligger nord for Elben, så du kan spare lidt i køreafstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der har taget temperaturen på Fantasy Lounge for nyligt.

Er der nye piger, eller er det stadig samme base?

Skal en tur til Tyskland i næste uge, og overvejer om jeg skal holde inde eller ofre de ekstra KM til LaVita

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Har lige været forbi her i mandags fra 15-17. Det var mit første besøg på dette sted, må indrømme at hold nu kæft hvor det skuffede mig. Der var 6 piger på job mens der sad 10-15 mænd, dette betød st der aldrig var nogle piger i baren, når de kom gik de nærmest direkte på rum igen. Dig dog 2 ture på de 1,5 time jeg var der. Meget mekanisk og presset på tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dialga skrev, for 1 time siden:

2 ture på de 1,5 time jeg var der.

Det er da meget godt klaret - og faktisk over min standard, som måske ligger på 1 pige/timen - eller mindre ;-)

Men det er vigtigt, når man kommer på rum med pigerne at man ikke lader dem styre showet - eller netop - hvis man kan få dem lokket med på rummet med korset - det er sjovt - især med 2 piger, hvor den ene er lidt genert og skal læres lidt op ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, for 22 timer siden:

Nogle der har taget temperaturen på Fantasy Lounge for nyligt.

Er der nye piger, eller er det stadig samme base?

Skal en tur til Tyskland i næste uge, og overvejer om jeg skal holde inde eller ofre de ekstra KM til LaVita

La Vita har et rimeligt godt line-up for tiden af en flat rate med op til 17 piger på samme tid - det giver et godt udvalg. Og stedet er jo unægteligt noget mere hyggelig end Fantasy Lounge. Eneste minus er begrænsningen på 8 ture på værelse for 130 euro, og så er den nye theke faktisk mere striks med at opkræve betaling for drinks. Så man kommer let op på 150 euro for en aften samt ekstra kørsel. 

Jeg syntes dog stadig, at det er den ekstra tur værd.

Service er lidt bedre end Fantasy også. Og den sidste gang jeg var der var der faktisk en del offentlig sex / blow inde i kontaktrummet, hvilket overraskede mig, men gav lidt afveksling. Desuden har de stadig både TV stuen og afslapningsrummet, hvor man evt. kan læse eller lignende.

Eneste advarsel er dog, at nogle af pigerne er begyndt på at spørge om man vil købe dem en flaske champagne (Piccolo tror jeg de hedder). Men de tager et nej tak pænt - jeg tror ikke, at man får noget ekstra for at gøre det. Sandra spurgte mig, men tog afslag pænt og var stadig den bedste performer på værelset den dag.

Så en klar anbefaling for La Vita herfra - overvejer at skrive en anmeldelse, men travlhed har forhindret det indtil nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 12 timer siden:

La Vita har et rimeligt godt line-up for tiden af en flat rate med op til 17 piger på samme tid - det giver et godt udvalg. Og stedet er jo unægteligt noget mere hyggelig end Fantasy Lounge. Eneste minus er begrænsningen på 8 ture på værelse for 130 euro, og så er den nye theke faktisk mere striks med at opkræve betaling for drinks. Så man kommer let op på 150 euro for en aften samt ekstra kørsel. 

Så en klar anbefaling for La Vita herfra - overvejer at skrive en anmeldelse, men travlhed har forhindret det indtil nu.

Jeg var et smut forbi La Vita i søndags, og må indrømme jeg var meget skuffet. Har tidliger været virkelig glad for denne klub, men ikke mere.

Det kan godt ske der på hjemme siden står at der er 17 piger på vagt. Men der var 12 tilstede i klubben. Det var dog ikke et stort problem da antallet af gæster ikke var voldsomt stort. Dog var der korte perioder hvor der kun var gæster i barrummet, da alle pigerne enten var på rum eller holdt pause.

Pigerne var søde og flinke, og man sad ikke længe selv, før der kom en forbi og på en høflig måde spurgte om man ville have selskab. Når man sad og hyggede snakkede i sofaerne var der ikke pres på for at komme hurtigt på rum. Så langt så godt.

 

Der hvor jeg syntes det hele gik galt var når man først kom på rum. Så var pigerne virkelige meget lidt lydhørige over for ens ønsker. Det hele skulle gå hurtigst muligt og i den række følge de ønskede. Efter 30 sek. bj blev man spurgt til om man ville knalde nu. Og en af pigerne ønskede slet ikke at knalde. Her var der kun mulighed for blow job. Og da jeg fortalte at hun ikke ville kunne få mig til at kumme ved bj. Mente hun så at prostata massage måtte være løsningen. Dette er ikke noget jeg normalt er afvisende over for. Men da hun også var modstander af glidecrem skulle det foregå uden. Så da hun begyndte at masse en finger med en meget lang kunstig negel på op i røven på mig uden nogen form for smørelsen. Mente jeg at det var ved at være tid til at stoppe legen og komme i bad. 

Var med 8 piger,  og et rum var rigtig godt. Og to af dem  var under middel, men ikke direkte dårligt. Resten af gangene var pigens service så ringe at jeg nok ikke kommer i klubben mere.

 

MHT drikkevare så er prisen på et glas lunken vand nu 1 euro. Og det løber hurtigt op når ens glas ikke får lov til at stå mens man er på rum. Tidliger var prisen kun 0.50 pr. glas man fik. Og de første 5 var med i entréen.

Denne ændring sammen med færre antal ture på rum gør at jeg mener man får mere for pengene på pauschal klubben i Münster. Selv om den er noget dyrer i entree.

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 5 timer siden:

Jeg var et smut forbi La Vita i søndags, og må indrømme jeg var meget skuffet. Har tidliger været virkelig glad for denne klub, men ikke mere.

Det kan godt ske der på hjemme siden står at der er 17 piger på vagt. Men der var 12 tilstede i klubben. Det var dog ikke et stort problem da antallet af gæster ikke var voldsomt stort. Dog var der korte perioder hvor der kun var gæster i barrummet, da alle pigerne enten var på rum eller holdt pause.

Pigerne var søde og flinke, og man sad ikke længe selv, før der kom en forbi og på en høflig måde spurgte om man ville have selskab. Når man sad og hyggede snakkede i sofaerne var der ikke pres på for at komme hurtigt på rum. Så langt så godt.

 

Der hvor jeg syntes det hele gik galt var når man først kom på rum. Så var pigerne virkelige meget lidt lydhørige over for ens ønsker. Det hele skulle gå hurtigst muligt og i den række følge de ønskede. Efter 30 sek. bj blev man spurgt til om man ville knalde nu. Og en af pigerne ønskede slet ikke at knalde. Her var der kun mulighed for blow job. Og da jeg fortalte at hun ikke ville kunne få mig til at kumme ved bj. Mente hun så at prostata massage måtte være løsningen. Dette er ikke noget jeg normalt er afvisende over for. Men da hun også var modstander af glidecrem skulle det foregå uden. Så da hun begyndte at masse en finger med en meget lang kunstig negel på op i røven på mig uden nogen form for smørelsen. Mente jeg at det var ved at være tid til at stoppe legen og komme i bad. 

Var med 8 piger,  og et rum var rigtig godt. Og to af dem  var under middel, men ikke direkte dårligt. Resten af gangene var pigens service så ringe at jeg nok ikke kommer i klubben mere.

 

MHT drikkevare så er prisen på et glas lunken vand nu 1 euro. Og det løber hurtigt op når ens glas ikke får lov til at stå mens man er på rum. Tidliger var prisen kun 0.50 pr. glas man fik. Og de første 5 var med i entréen.

Denne ændring sammen med færre antal ture på rum gør at jeg mener man får mere for pengene på pauschal klubben i Münster. Selv om den er noget dyrer i entree.

Lyder til La Vita er noget svingende. Da jeg var der havde de faktisk 17 piger. Havde 8 rum hvor kun et af dem var en nitte (husker ikke pigens navn). Så 7 gode rum. Det er lidt maskinesex man får - blow og 3 positioner. Men det er jo sådan set kvaliteten på alle flat rate. Men jeg har før oplevet, at deres kvalitet kan være svingende. Kommer nok også meget an på hvilke piger man er med. Briana, Sandra og Kira giver alle en rimelig god service. Og hende den nye lille blondine er også ganske fin.

Enig i at deres drinks er blevet lidt dyrere. Men med drinks ender man på maks 150 euro for en dag hvor Pauschal Munster er 200 euro nu. Munster har godt nok shows som man kan se på og deltage i, men de er ofte kun med en pige nu hvor de før altid havde to piger. Så det er gået ned ad bakke for dem. Og for 200 euro samt ekstra benzin tur/retur så er man ved at have betalt entre samt 3 x værelse på FKK Harmony. Servicen på værelserne er fra min erfaring nogenlunde den samme mellem La Vita og Pauschalclub Münster. 

Så selvom jeg har været glad for PC Münster før, så må jeg indrømme at der skal noget særligt til at trække mig derned igen (måske show med Evelin og Beatrix sammen). Men efter La Vita -selvom jeg var glad for min tur - så tror jeg også at jeg holder lidt igen der og måske tager til Harmony næste gang og nøjes med 3 værelser for de samme penge.

Jeg har aldrig været på Harmony, men hvis jeg skal på FKK så foretrækker jeg at pigerne er helt nøgne. Der er noget fræk ved at sidde i en sofa og 50 nøgne piger vimser rundt om en. Men det er mit indtryk, at de ikke er helt nøgne på Harmony?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, den 13/4/2017 at 14:07:

Men det er mit indtryk, at de ikke er helt nøgne på Harmony?

Det kan variere fra pige til pige - men om fredagen skal de alle være oben und unten ohne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, den 13/4/2017 at 08:34:

Der hvor jeg syntes det hele gik galt var når man først kom på rum. Så var pigerne virkelige meget lidt lydhørige over for ens ønsker. Det hele skulle gå hurtigst muligt og i den række følge de ønskede

Ja, man føler nærmest man bliver voldtaget på La Vita - her synes jeg, at jeg på Fantasy som regel bedre kan få lov at styre det og få pigerne med på at lave lidt sjov, fremfor at det er lige på og hurtig færdig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Flaske salg kan være noget skidt. Det køber ligesom Pigerne og resten af gæsterne bliver 2. Rangs gæster, såfrem flere Mænd køber flaskerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, den 13/4/2017 at 14:07:

Lyder til La Vita er noget svingende. Da jeg var der havde de faktisk 17 piger. Havde 8 rum hvor kun et af dem var en nitte (husker ikke pigens navn). Så 7 gode rum. Det er lidt maskinesex man får - blow og 3 positioner. Men det er jo sådan set kvaliteten på alle flat rate. Men jeg har før oplevet, at deres kvalitet kan være svingende. Kommer nok også meget an på hvilke piger man er med. Briana, Sandra og Kira giver alle en rimelig god service. Og hende den nye lille blondine er også ganske fin.

Sandra er meget fremme i skoen, og hun er hurtig til at komme på rum. Og endnu hurtiger til at vaske sig og klæde om. Der gik under 3 min fra hun fik poletten og forlod baren til hun var tilbage igen. Hun var entligt en pige jeg gerne ville med, men da jeg så hvor lidt tid hun brugte på at vaske sig så forsvandt lysten.

Enig i at deres drinks er blevet lidt dyrere. Men med drinks ender man på maks 150 euro for en dag hvor Pauschal Munster er 200 euro nu. Munster har godt nok shows som man kan se på og deltage i, men de er ofte kun med en pige nu hvor de før altid havde to piger. Så det er gået ned ad bakke for dem. Og for 200 euro samt ekstra benzin tur/retur så er man ved at have betalt entre samt 3 x værelse på FKK Harmony. Servicen på værelserne er fra min erfaring nogenlunde den samme mellem La Vita og Pauschalclub Münster. 

Mener at pigernes service er noget bedre på klubben i Münster. Og her er der også flere piger der tilbyder mere end bare bj og alm. sex. 

Så selvom jeg har været glad for PC Münster før, så må jeg indrømme at der skal noget særligt til at trække mig derned igen (måske show med Evelin og Beatrix sammen). Men efter La Vita -selvom jeg var glad for min tur - så tror jeg også at jeg holder lidt igen der og måske tager til Harmony næste gang og nøjes med 3 værelser for de samme penge.

Jeg har aldrig været på Harmony, men hvis jeg skal på FKK så foretrækker jeg at pigerne er helt nøgne. Der er noget fræk ved at sidde i en sofa og 50 nøgne piger vimser rundt om en. Men det er mit indtryk, at de ikke er helt nøgne på Harmony?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...