Hop til indhold
Romantikeren

Hvad nu hvis?

Recommended Posts

Jeg programmet skjulte talenter på DR1 her for et lille stykke tid siden

Så har jeg et spørgsmål til jer Glædespige hvis nu jeres gæst, sagde til jer Jeg er for resten autist? hvad vil i tænke? vil i måske blive nervøse? eller måske sige den går ikke hos mig find en anden.

eller vil tænke okay men for mig er du en gæst og en mand der har brug for en god oplevelse, Jeg tænker ikke i diagnoser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da helt uden betydning. Og skulle gæsten have brug for at det foregår på en bestemt måde, i en bestemt rækkefølge, ja så taler vi da bare om det ;-)

Gælder jo i øvrigt alle - diagnose eller ej.... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Romantikeren skrev, for 50 minutter siden:

Jeg programmet skjulte talenter på DR1 her for et lille stykke tid siden

Så har jeg et spørgsmål til jer Glædespige hvis nu jeres gæst, sagde til jer Jeg er for resten autist? hvad vil i tænke? vil i måske blive nervøse? eller måske sige den går ikke hos mig find en anden.

eller vil tænke okay men for mig er du en gæst og en mand der har brug for en god oplevelse, Jeg tænker ikke i diagnoser.

Nu findes der jo mange autisme-former og grader af autisme. Det er klart, at infantile autister er i en gruppe for sig, men mange andre grene af autisme kan ikke nødvendigvis spottes ved et sådan møde. 

Er helt sikker på, at glædespiger møder en del "bøvede" mænd eller mænd med sære tendenser, som er langt "værre" end at møde en autist :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...