Hop til indhold
Mie38

Knep min hjerne ud ... GB

Recommended Posts


Gang bang hos skibhuspigerne lørdag den 18. Februar og du skal da være med, skal du ikke? 

Fræk leg i to timer med en kvinde, der nyder at have mange frække fyre omkring sig, der bare venter på, at det bliver deres tur... 
Er en sensuel sexnydende frækkert, der er umættelig, så kom og vær med i forsøget om at slukke min sult efter sex. 
Der vil være lidt boblevand, cola, vand og chokolade til fri afbenyttelse, men husk nu på, at det er min sult der skal slukkes og ikke jeres. SF
Vi starter kl. 14.00 og så to frække timer frem. Prisen er 1.500 for begge timer.
Du kan tilmelde dig via sms på tlf. nr. 50360338, sende en mail på [email protected] eller ringe på dagen senest kl. 13.00 på tlf. nr. 50360338 ( Mie ) 65905115 ( skibhuspigerne )
I kan se mig her: 
http://www.sexpiger.dk/mie38

Redigeret af Mie38

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Ja det er jeg da også meget interesseret i at vide?

Specielt nu hvor jeg også har min GB debut tilgode.

Men syns da det lyder temmelig spændende, men vil da gerne høre lidt mere om hvad planen er for de to timer.

Frække hilsener herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:wub::PVi skal have en masse fræk sex, der skal suttes, slikkes og kneppes og er man færdig og har man lyst til mere, men trænger til en lille pause, så tager man en lille tår at drikke og lidt chokolade. Når man så er klar igen, så kommer man hen og deltager ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv desværre den forkerte dag.

Ville helt vildt gerne deltage men desværre..... Håber du har mod på at lave noget lignende en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...