Hop til indhold
arkibal

Byens bedste handjob

Recommended Posts

Jeg besøgte Mons Sportsmassage i Knudrigsgade uden forudgående aftale.

Det viser sig, at Mon er i Thailand de næste par måneder og butikken bliver i stedet passet af to damer, som begge er usædvanlig flotte, men ikke helt unge.

Jeg blev betjent af Batava – jeg håber, jeg husker navnet rigtigt. Hun er en usædvanlig attraktiv dame, som ser 20 år yngre ud end den alder, som hun nævnte, da jeg selv beklagede mig over at være blevet gammel.

Batava sagde, at hun egentligt er holdt op med at massere, men de næste 6 uger har hun lovet at passe butikken for Mon.

Hendes massage var glimrende og mellemhård uden ret meget 'strejferi'. Jeg var ikke helt sikker på, om der blev tilbudt ekstra, så jeg spurgte heldigvis. For hendes handjob var i en klasse for sig selv med fremragende håndteknik og spot-on intensitet og tempo. Ved afslutningen kunne hun et ekstra trick, som forlængede nydelsen i næsten et minut.

Wauw, det er der nok ikke mange unge piger, som kan gøre hende efter.

Jeg fik lov til at mærke på hendes former indenfor- og uden på tøjet, og på et tidspunkt havde hun toppen af. Passende fyldige bryster på en fin lille krop, spinkel og veltrænet.

Standard pris. Jeg tror ikke FP var på programmet, men jeg spurgte heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...