Hop til indhold
HenningBH

DET BEDSTE FRA TO VERDENER *

Recommended Posts

Der er ingen tvivl om overhovedet, at hvis man vil have en af de bedste ægte thaimassage oplevelser overhovedet, skal man besøge Relax Massage i Fredericia. Jeg har tidligere lavet en anmeldelse derom. Der er to piger som giver, men det skal være ejeren som skal give massage hvis man vil have den fulde oplevelse, eller måske dem begge. Hvis man vælge hendes medarbejder, får man mere Sitatsu massage, altså uden olie og stort set kun vrid og tryk. De har et tilbud, hvor man kan få massage af to piger,  for små 500 kr. Når man får massage af ejeren, til 300 kr., kan man for to hundrede kr. i tillæg få et HJ. Jeg kommer der jævnlig, og for et stykke tid siden spurgte jeg efter, om hun ikke snart fik, nogle yngre til at hjælpe sig. Vi har tidligere talt om, at de andre steder er mere “se-huse” eller egentlig thaimassage med afslutning. Det fangede hun straks, og sagde at hvis jeg ville havde den fulde pakke, skalle jeg bestille tid i forvejen, og så havde hun nogle unge Thai-veninder som kom og gav mig massage med fuld pakke som afslutning. Hun viste mig to billeder af to flotte unge thai-piger. Hun fortalte mig de ikke leverede et professionelt arbejde, men de gjorde det af lyst og fordi de gerne vil tjene lidt ekstra.

En dag besluttede jeg mig for at ringe, og fortalte at jeg ønskede en time rigtig thaimassage af ejeren, og derefter den store tur af hende jeg synes var flottest. 

Hun skrev at det kostede 1200 alt inkl. og vi aftalte et tidspunkt. 

Da jeg ankom var alt klar, stearinlys, afslappende musik, olien opvarmet og håndklæder. 

Jeg klædte mig af og lagde mig op. I dagens specielle anledning kom ejerens hjælper og hjalp med massagen. I en time fik jeg den vidunderligste massage, hårdt og virkelig hvor der bliver taget ved de rigtige steder. Efter knap en time gik hjælperen, og hun blev afløst af en rigtig flot thaipige i sluttyverne. Hun var slank, rigtig pænt ansigt, langt sort velduftende hår, store bryster, som var hjulpet lidt med silikone og en smal talje. Altså en rigtig lækkerbisken. Ejeren og hende talte lidt sammen, og lyset blev dæmpet. Jeg fik et par minutters massage af dem begge, hvor efter ejeren grinende forlod lokalet, og sagde: “god fornøjelse”. Den nye thaipige, ville lige sørge for vi ligesom kendte hinanden, så hun forsatte massagen, mens vi talte lidt sammen om lyst og fast. Efterhånden blev massagen koncentreret sig mere om mine ædle dele, og til sidst var det rent lir, og jeg blev hård. Derefter tog hun selv alt tøjet af, og der blev givet et rigtig Girlfriend experience. Hun kælede med sine hænder omkring min røv og skridt, hun gav mig spansk med sine flotte bryster. Tid var ikke noget problem, og man havde virkelig en fornemmelse af hun også nød det. Intet var forbudt, jeg stak først en finger op i hendes allerede våde skød, herefter to og hun stønnede selv af fryd. På et tidspunkt satte hun et kondom på, og begyndte at give mig fransk, mens hendes hendes hele tiden arbejdede i mit skridt og anus.  Alt var okay, jeg kunne røre hende over alt, kysse hendes bryster osv. Da hun kunne mærke på mig at jeg var mere end klar, spurgte hun hvordan jeg ville havde hende. I de næste 20 minutter tog jeg hende i alle mulige stillinger, forfra, bagfra, ridende, i stillinger hvor hendes ben var låst fast om mine skuldre osv. Hun var varm, og våd, og stram. Så stram at vi måtte skifte kondom på et tidspunkt, da hun var bange for det var sprunget. Til sidst kom jeg i en fryd. Hun bad mig om at lægge mig ned, og herefter kom hun igen ind og tørrede mig færdig på den mest kælende måde. Derefter gik hun med ud i badet, og jeg blev vasket. 

Da jeg efterfølgende skulle have tøj på, rystede mine ben af velvære i kroppen, og jeg gik ud og betalede ejeren de 1200 kr., som jeg synes var givet fantastisk ud. En 1 time og 45 minutter senere satte jeg mig ud i min bil, smilende og blev enig med mig selv om, at det ikke var sidste gang det skulle prøves, og burde deles med andre.

 

Stedet hedder; Relax Thai Massage, og de har følgende hjemmeside: http://relaxthaimassage.info

 

Bedømmelse 1-10

 

Stedet: 7. Ligger i midtbyen, hvor jeg altid har fået en parkeringplads. Men ikke super diskret, hvis man ønsker det. 

 

Lokalerne: 7, Det er noget gammelt noget, men der er varmt, rent og massagebriksen er god at ligge på.

 

Pigerne: 5, til ejeren og hende hjælper er måske 4, men ikke superlækre små nymfer. Til gengæld kan de deres kram. Den unge tahipige der gav “pakken”, 8 flot slank ung piger, flotte bryster, røv og yderst imødekommende.

 

Massagen: 10. 

Sex: 8, og måske tættere på 9 end 7. 

 

Valuta for pengene: 9, egentlig synes jeg personligt at 1200 er mange penge, men vi taler om massage af tre piger i 5 kvarter og 30 min fuld supergod sex. Man kunne virkelig mærke det var en amatør som gjorde det af lyst...

 

Jeg giver Relax Thai Massage i Fredericia mine bedste anbefalinger, og Gutter, det burde I seriøst unde jer selv.

 

Bedste hilsner

Henning

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en ting. 

Husk på det er et "pænt" thaimassage sted, men måske tilbyder en kanon og superspændende ekstraservice til nogle, og det er ikke et horehus, men en del af en samlet "behandling" . Pigerne som tilbyder den fulde pakke er helt amatører som sikkert supplere deres indkomst lidt op og fordi det finder det sjov og spændende, men de har sikkert  netværk og familie i Danmark, så derfor tror jeg ikke det er muligt at de sender billeder eller lægger noget op på nettet. Men tro mig den ene er okay, og den anden er dissideret lækker (hende med silkonebrysterne). 
Henning.

Redigeret af HenningBH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...