Hop til indhold
Candy68

Candy 'Virgin' GB sådan blev den indre glød tændt og man følte varmen på en kold Januar eftermiddag...

Recommended Posts

Hej 

Her lige en 'Teaser' for næste GB med Candy på Torsdag 9 Februar som annonceret herinde ;)

Candy's Januar GB var en dejlig eftermiddag, hvor 6 ud af 8 garanterede deltagere dukkkede op ( Lidt ærgeligt med frafald)

Candy lå blindfolded og blev håndteret finger kneppet, slikket og befamlet med en bestemthed der udstrålede rå liderlighed...

Candy blev hurtigt halskneppet og rejst til en doggy, stadig med den sexede maske (Blindfolded) gav vi den fuld ud med hals knep og hård pulen bagfra skiftevis 1er og 2er ;)

Det er jo alt efter behag og lyst man tager for sig af retterne..

Hun fik nu lov at se på gutterne og hilste på alle pikke, hoppede hurtigt op på en pik og bøjede sig frem så røven ku få i en dobbelt, mens hun gager og halskneppes.

Alle hopper af og på lidt på skift og jeg nyde selv Tøsen nu vi kun er 6 mand er der plads ...;) 

Efter 2 timer med 5 min. pause til Candy... der begejstret kneppe alle lige godt første som sidste time;) er vi lidt trætte.... og varme ;)

Efter deltagerønske fylder jeg til sidst Candy op med varm sperm så hun kan tages med den varme sperm sejlende ud af fissen... det vagte en del begejstring ..... lidt fedt at se Candy sejle i spem mens hun kneppes lystigt ...

En god eftermiddag hvor vi alle nød det lille GB og lidt hyggesnak inden alle skulle videre ud i den kolde aften... men nu med et dejligt smil og den indre glød og varme ;)

Candy og manden ... siger TakIMG_9455.JPG

Redigeret af Candy68
Titel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge,

Det nævnte Februar GB flyttes!!

Til Torsdag Uge 8 kl 16 så nu er der ingen undskyldning .... planlæg og nyd et Epic GB 

Cman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...